About

Στην Unbelt έχουμε σαν αντικείμενο το Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Unbelt logoMarketing) και απευθυνόμαστε στις Ελληνικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Το Unbelt.gr ξεκίνησε ως προσχέδιο το καλοκαίρι του 2013 και με την σημερινή του μορφή υπάρχει από τον Δεκέμβριο του 2014. Στην Unbelt συνεργάζονται στελέχη με πολυετή εμπειρία σε θέσεις Πωλήσεων, Presales, Παραδοσιακού και Digital Marketing, Δημοσίων Σχέσεων, Operations στους κλάδους της Νέας Τεχνολογίας και της Επικοινωνίας. Το site Unbelt Digital Marketing Strategies αποτελεί την δικτυακή παρουσία του Digital Marketing business unit της εταιρίας DeltaLogic.

 

Γιατί Ελληνικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις;

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα αποτελούν το 99,6% των επιχειρήσεων και απασχολούν το 74,3% των απασχολούμενων στον ιδιωτικό τομέα, ενώ τα τελευταία χρόνια έχουν δεχθεί τις ισχυρότερες πιέσεις από την οικονομική κρίση, έχοντας μειωθεί σε απόλυτους αριθμούς κατά δεκάδες χιλιάδες τα έξι τελευταία χρόνια.
Ενώ αποτελούν σημαντικότατο κομάτι της Ελληνικής οικονομίας, οι εφαρμοζόμενες πολιτικές και η έλλειψη οργανωμένης υποστήριξης από την πολιτεία έχουν επιφέρει βαρύ πλήγμα τόσο στην εμπορική λειτουργία όσο και στην ψυχολογία της αγοράς και με δεδομένη την συνεισφορά της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας στην Ελληνική οικονομία, το γεγονός αυτό αποτελεί την μεγαλύτερη τροχοπέδη στην ανάκαμψη και την έξοδο από την κρίση.

 

Γιατί Ψηφιακό Μάρκετινγκ;

Οι έρευνες δείχνουν όλο και μεγαλύτερη συμμετοχή του κοινού αλλά και των digital marketing word cloudεπιχειρήσεων στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα. Τα κοινωνικά μέσα (Social Media) προσελκύουν εκατομμύρια χρήστες καθημερινά, ενώ το Digital Marketing αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στην επικοινωνία και την προβολή των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών.
Και ενώ οι μεγάλες εταιρίες τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκόσμια επενδύουν συνεχώς στο ψηφιακό μάρκετινγκ, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ειδικά στην Ελλάδα, δεν μπορούν να επωφεληθούν πλήρως από τα πλεονεκτήματα της νέας τάσης, κυρίως λόγω έλλειψης εξειδίκευσης. Μία μικρή εταιρία συνήθως δεν μπορεί να επενδύσει αποκλειστικά σε ένα εξειδικευμένο στέλεχος ψηφιακού μάρκετινγκ ωστόσο, τίποτε λιγότερο δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό αν μία εταιρία θέλει πραγματικά να επιτύχει ποιοτικά και μετρήσιμα αποτελέσματα. Οι έρευνες δείχνουν αυτή την υστέρηση των μικρών επιχειρήσεων και τις αρνητικές επιπτώσεις στα αποτελέσματά τους.

 

Τι μπορεί να γίνει και πως μπορούμε να βοηθήσουμε

Πιστεύουμε ότι αν πρόκειται οι μικρομεσαίες εταιρίες στην Ελλάδα να μπουν στον χώρο και να χρησιμοποιήσουν τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ θα πρέπει να το κάνουν με έναν τρόπο που να συνδυάζει τα εξής στοιχεία:

  • Να είναι φθηνός, ειδικά στα αρχικά στάδια
  • Να είναι συνεχής και οργανωμένος, διότι τα αποτελέσματα δεν έρχονται πάντα την επόμενη μέρα και
  • Να είναι κλιμακούμενος και να χτίζεται, η αρχική επιτυχία δηλαδή να χρηματοδοτεί τα επόμενα στάδια υλοποίησης, να χρησιμοποιεί μόνο τις αποδεδειγμένα στην πράξη πετυχημένες πρακτικές και να μην γίνεται κατασπατάληση πόρων.

Δεν αρκεί πλέον μία στατική ιστοσελίδα και η απλή παρουσία της επιχείρησης στο διαδίκτυο. Αντίθετα, οι επιχειρήσεις πλέον έχουν παρουσία σε περισσότερα από ένα social media, σε blogs και fora, παρακολουθούν τι λένε οι πιθανοί πελάτες, προσφέρουν δωρεάν γνώση, ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις, τα προβλήματα και τα παράπονα των πελατών και φτιάχνουν μία κοινότητα με φανατικούς φίλους της μάρκας και της επιχείρησής τους.

 

Εμπειρία
Τα στελέχη μας έχουν πολυετή εμπειρία σε πραγματικές θέσεις Πωλήσεων και Marketing
Δύναμη στους Μικρομεσαίους
Εστιάζουμε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, παρέχοντας εξαιρετικής ποιότητας υπηρεσίες
Μεθοδολογία Έργων
Η μέθοδος μας δεν έχει ρίσκο. Αρχίζουμε συνετά, ανεβαίνουμε σταδιακά
Unbelt DMS - The Digital Marketing business unit of DeltaLogic | Γρίβα 18, 15233, Χαλάνδρι

Τα σχόλια είναι κλειστά