Εύρεση νέων πελατών και αύξηση πωλήσεων

Πως θα βρω νέους πελάτες; Πως θα αυξήσω τις πωλήσεις μου;

Αυτές είναι δύο από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που ακούμε όσοι ασχολούμαστε επαγγελματικά με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις και επαγγελματίες.Facebook Call Now Prompt

Στην Unbelt DMS πιστεύουμε ότι ο αποτελεσματικότερος, ευκολότερος και ταχύτερος τρόπος για την εξεύρεση νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων, είναι η διαφήμιση μέσω των ψηφιακών μέσων. Μία δομημένη ψηφιακή στρατηγική, βασισμένη στα μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κάθε εταιρίας ή επαγγελματία και επικοινωνημένη στο στοχευμένο, κατάλληλο κοινό είναι η πιο σωστή απάντηση.

Adwords Call promptΠοιο άλλο μέσο μπορεί να μας δώσει την δυνατότητα να σχεδιάσουμε, να υλοποιήσουμε και να μεταδώσουμε το εκάστοτε μήνυμά μας μέσα σε δύο μόλις ώρες από την  στιγμή που το αποφασίσαμε; Δεν χρειάζεται καν να έχουμε δικό μας website. Το Google Adwords μας δίνει την δυνατότητα άμεσης τηλεφωνικής κλήσης μέσα από το περιβάλλον της διαφήμισης! Στο Facebook μπορούμε να στήσουμε μία επαγγελματική σελίδα άμεσα και να προβάλλουμε στο κοινό το μήνυμά μας, ενώ το Call to Action (μήνυμα προτροπής προς τους αναγνώστες) να είναι «Καλέστε Τώρα!” σε έναν τηλεφωνικό αριθμό της επιλογής μας!

Σε δύο ώρες, μπορούμε να κάνουμε την πρώτη μας πώληση. Κυριολεκτικά.

Τι μας συμβουλεύει το Internet;

Είναι λογικό εμείς στην Unbelt DMS να προτείνουμε το διαδίκτυο ως την καλύτερη μέθοδο αύξησης των πωλήσεων και προσέλκυσης νέων πελατών. Ας δούμε όμως, τι μας προτείνει η μηχανή αναζήτησης της Google αν αναζητήσουμε τους σχετικούς όρους. Θα δούμε τα κορυφαία αποτελέσματα και θα τα σχολιάσουμε από την πλευρά του συμβούλου ψηφιακής στρατηγικής Digital Marketing.

Τα αποτελέσματα, ανήκουν όλα στην πρώτη σελίδα σχετικών αναζητήσεων, ανοίγουν σε νέο παράθυρο και παρουσιάζονται με τυχαία σειρά.

1. Πως να προσελκύσετε Νέους Πελάτες

Ένα πολύ ενδιαφέρον και «χορταστικό” άρθρο, που έχει γραφτεί από τον Γεράσιμο Σιδεράκη, επικεφαλής της Sider Services. Το άρθρο ξεκινά με κάποιες γενικές αρχές επιχειρηματικότητας και παραδοσιακού Marketing, πολύ σωστά δίνει έμφαση στην σωστή στόχευση του κατάλληλου κοινού και την οικονομία που μπορεί να επιτευχθεί μέσω αυτής, κάνει μία χρήσιμη αναφορά στην έννοια της «περσόνας” (δείτε και την δική μας σχετική παρουσίαση στο Innovathens) και καταλήγει στην απαρίθμηση πολλών παραδοσιακών και ψηφιακών τρόπων προσέλκυσης πελατών, συμπεριλαμβανομένων φυσικά των Google Adwords και Facebook Ads που είναι και οι δικοί μας «αγαπημένοι” τρόποι προβολής. Συμφωνούμε απόλυτα με την οπτική του άρθρου. Για αυτόν τον λόγο, παρότι σε πολλές δραστηριότητες είμαστε ανταγωνιστές με την Sider, επιλέξαμε να παρουσιάσουμε το άρθρο πρώτο, κάνοντας μία εξαίρεση στην τυχαία σειρά παρουσίασης, διότι το χρήσιμο περιεχόμενο πρέπει να επιβραβεύεται με την διάδοσή του.

2. 3 Βήματα για περισσότερους πελάτες

Ένα ακόμη άρθρο με το οποίο συμφωνούμε απόλυτα, είναι αυτό του Βασίλη Παππά, ιδρυτή του εξαιρετικού epixeirein.gr. Το άρθρο ξεκινά πολύ «εκπαιδευτικά” προς στους Έλληνες επιχειρηματίες. Αυτό ίσως οφείλεται στην κοινή παραδοχή όλων όσων από εμάς ασχολούμαστε με τον χώρο του marketing, που αφορά στην μεγάλη υστέρηση που διαπιστώνουμε στην υιοθέτηση σύγχρονων μορφών marketing από τους Έλληνες επιχειρηματίες. Τόσο οι έρευνες, όσο και η καθημερινή μας επαφή με τους επιχειρηματίες επιβεβαιώνει το γεγονός αυτό και τείνει να εξελιχθεί στο… μεγάλο μας μαράζι.

Το άρθρο αναλύει τρία βήματα για την επίτευξη των στόχων μας: Το πρώτο βήμα, είναι η κατάτμηση της αγοράς (Market Segmentation) σε εκμεταλλεύσιμες ομάδες στόχους (Target Groups). Το δεύτερο βήμα αφορά στην προσωποποίηση του κατάλληλου μηνύματος για να μιλά σε κάθε μία από τις ομάδες στόχους και το τρίτο βήμα την επιλογή των κατάλληλων μεθόδων προβολής για να τις προσεγγίσουμε. Με λίγα λόγια, ο παραδοσιακός πυρήνας του marketing! (Ξαναθυμίζουμε την δική μας σχετική παρουσίαση).

3. Πώς να βρείτε νέους πελάτες και πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας!

Το τρίτο άρθρο έχει γραφτεί από τον Δημήτρη Λιώρη της εταιρίας Spiral Business Solutions. Η εκπαιδευτική εισαγωγή προς το Ελληνικό κοινό παρουσιάζεται κι εδώ, αφού και ο Δημήτρης αισθάνεται την ανάγκη να ξεκινήσει ξεκαθαρίζοντας το τοπίο στα θολωμένα μυαλά των Ελλήνων επιχειρηματιών. Έτσι, για άλλη μια φορά αναλύεται η τμηματοποίηση της αγοράς, τα target groups και η αναγκαιότητα της αποσαφήνισης ότι δεν μπορούμε να πουλάμε τα πάντα σε όλους.

Μας ενοχλεί λίγο το γεγονός ότι το μίγμα των προτάσεων τείνει περισσότερο προς τα παραδοσιακά εργαλεία και μέσα. Για παράδειγμα, μία μικρή εταιρία μπορεί πολύ ευκολότερα να ερευνήσει τις τάσεις της αγοράς της και τις απόψεις των πελατών της με ψηφιακά μέσα, πολύ οικονομικότερα από την πρόταση που κάνει ο Δημήτρης, δηλαδή να προσλάβει μία εταιρία έρευνας αγοράς ή να αρχίσει η ίδια η εταιρία τα τηλεφωνήματα και τα ερωτηματολόγια.customer saying

Ωστόσο το γενικό πνεύμα είναι σωστό, (π.χ. η έρευνα αγοράς χρειάζεται, είτε γίνει με ψηφιακά, είτε με παραδοσιακά μέσα) και μας άρεσε πολύ η αναφορά στον διαχωρισμό του κοινού που θα χρησιμοποιήσει σε σχέση με το κοινό που θα αποφασίσει την αγορά.

4. Βρες τον σωστό τύπο πελάτη για την επιχείρηση σου

Ένα μικρότερο άρθρο από το techblog.gr, που αναφέρεται στην έννοια της «περσόνας” και πως ο ορισμός της μπορεί να βοηθήσει τις προσπάθειες της εταιρίας μας. Πολύ συγκεκριμένη ενέργεια και μάλλον δεν επαρκεί για να επιφέρει από μόνη της την άνοιξη στην επιχείρησή μας.

5. Προσέλκυση Πελατών Μέσω Facebook: 4 τρόποι για να το πετύχετε

Ένα άρθρο που αναφέρει 4 τρόπους προσέλκυσης πελατών από την Νατάσα Περδίου στο site grepreneur.com. Είναι εστιασμένο μόνο στο Facebook και προσφέρει μερικές χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη προβολή σας στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Δεν είναι όμως πλήρη απάντηση στα ερωτήματα του τίτλου.

6. Βασικοί Κανόνες Πώλησης …για Δύσκολους Καιρούς

Ο Βασίλης Παππάς, ιδρυτής του epixeirein.gr, επανέρχεται με ένα άρθρο που ξεκινά από την προσέλκυση πελατών και συνεχίζει δίνοντας έμφαση στα επόμενα στάδια, δηλαδή τι πρέπει να γίνεται από την στιγμή της πρώτης προσωπικής επικοινωνίας με τον πελάτη και τους τρόπους χειρισμού από την επιχείρησή μας για να μπορέσουμε να κλείσουμε την πώληση. Δίνει πολύ σωστά έμφαση στην εκπαίδευση του προσωπικού των πωλήσεων (όλοι είμαστε πωλητές!) και αναλύει το συνηθισμένο λάθος του να μην ακούμε τον πελάτη. Κλείνοντας, μας προτείνει να μην πουλάμε προϊόντα, αλλά λύσεις στα προβλήματα των πελατών.

7. Χρησιμοποιήστε τη μέθοδο AIDA και κερδίστε νέους πελάτες!

Η μεθοδολογία πωλήσεων AIDA (Α – Attention , I- Information, D- Desire και A – Action) προσφέρει ένα δομημένο πλαίσιο δράσης για την επίτευξη περισσοτέρων πωλήσεων. Ο Θέμης Σαρανταένας μας αναλύει, πως επιτυγχάνουμε καλύτερα αποτελέσματα κατατάσσοντας τους πελάτες στο αντίστοιχο στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας. Παρότι χρησιμοποιεί ένα παράδειγμα μίας εταιρίας courier, η μέθοδος AIDA ταιριάζει περισσότερο σε εταιρίες με μεγαλύτερο κύκλο πώλησης. Ωστόσο είναι ένα χρήσιμο framework για την καλύτερη οργάνωση των πωλήσεων μας.

8. Ξεπέρασε τις φοβίες σου και αναζήτησε νέους πελάτες τώρα – 5 απλά Βήματα

Αν οι τηλεφωνικές πωλήσεις είναι μέσα στην γκάμα των ενεργειών σας, αυτό το άρθρο θα μπορούσε να σας βοηθήσει. Αναλύονται επίσης οι επιδράσεις που έχουν στις πωλήσεις η ψυχολογία των πωλητών, η στάση του σώματος και άλλοι δευτερευούσης σημασίας παράγοντες. Η κακή ψυχολογία ευθύνεται για την έλλειψη πωλήσεων ή η έλλειψη πωλήσεων οδηγεί στην κακή ψυχολογία;

9. Πελάτες-πώς θα βρουν την επιχείρηση σας

Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου έτσι ώστε το site μας να βγαίνει στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης (SEO), δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα μας. Παρότι ξεκινά από το SEO που κατά την άποψή μας είναι από μόνο του ανεπαρκές, μία βόλτα στα υπόλοιπα άρθρα του site SEO in Greece, μας πείθει ότι η συνολική οπτική του αρθογράφου είναι πολύ ευρύτερη και περιλαμβάνει τόσο το ποιοτικό περιεχόμενο (που αποτελεί μέρος μίας στρατηγικής SEO), όσο και την διαφήμιση.sales funnel

10. Δημιουργία πλάνου μάρκετινγκ και πωλήσεων

Πολύ αναλυτικό άρθρο που φαίνεται ότι έχει γραφτεί από έμπειρους ανθρώπους. Αν και η δομή του θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, οι συμβουλές που εμπεριέχονται αποζημιώνουν τον προσεκτικό αναγνώστη. Αναλύεται η μεγάλη σημασία της ύπαρξης ενός δομημένου πλάνου Μάρκετινγκ σε κάθε επιχείρηση, την ωφέλεια των συμβούλων στην σωστή καθοδήγηση των επιχειρηματιών, τον ορισμό των στόχων και πολλές ακόμη συμβουλές. Διαβάστε το.

11. Λύσεις για Μικρές Επιχειρήσεις σε περίοδο κρίσης

Δεύτερο συνεχόμενο άρθρο από το website kemel.gr, που υπογράφουν οι κ.κ. Σπύρος Παππάς – Δημήτρης Παξιμάδης, μέλη του φορέα. Το άρθρο εστιάζει σε μικρές επιχειρήσεις και είναι ένας οδηγός επιβίωσης επιχειρήσεων στην κρίση. Δεν περιορίζεται μόνο στην αύξηση των πωλήσεων αλλά προσφέρει μία γενικότερη εικόνα και αναφέρει επιγραμματικά πάρα πολλές τεχνικές, με παραδείγματα επιχειρήσεων, που μπορούν να βοηθήσουν.

12. Αύξηση πωλήσεων και δημιουργία δυνητικών πελατών

Και όμως, μία σελίδα βοήθειας του Google Adwords μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο άρθρο! Αναπόφευκτα, το άρθρο εστιάζει στο τι μπορείτε να κάνετε μέσω διαφήμισης Adwords, ωστόσο περιλαμβάνει όλη την στρατηγική και τους τρόπους αξιολόγησης των ενεργειών σας. Φυσικά μειονεκτεί στο τι πρέπει να κάνετε πριν αρχίσετε να διαφημίζεστε. Για την συνολική Στρατηγική, σας καλύπτουμε εμείς.

13. 22 αποτελεσματικοί τρόποι follow up για αύξηση των πωλήσεων

Από τον Σέργιο Μαζαράκη και το businesscoachinglab.gr. Το άρθρο δεν εστιάζει τόσο πολύ στην αύξηση των πωλήσεων και την εύρεση νέων πελατών, όσο στην προσωπική ανάπτυξη των πωλητών. Για αυτόν τον σκοπό, η μεγάλη λίστα των πρακτικών που αναφέρονται, είναι ιδανική!

14. Υπολογισμός τρόποι αύξησης πωλήσεων. Marketing calculator

Μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με 3 τρόπους: Εύρεση νέων πελατών, αύξηση της αξίας των τιμολογήσεων, αύξηση της συχνότητας αγοράς. Δείτε τι συμβαίνει αν μεταβάλλετε αυτούς τους τρεις παράγοντες.

 

Εσείς έχετε βρει κάποιο άρθρο που θέλετε να συμπεριλάβουμε; Στείλτε το!

Σου άρεσε το άρθρο; Γιατί δεν γράφεσαι για να μην χάσεις το επόμενο;


Σχολιάστε...