Τι ψάχνουν οι Έλληνες στο Google

Ένα από τα «κόλπα» του επαγγέλματος ενός Digital Marketer όταν αναζητά κανείς λέξεις κλειδιά (keywords) για την βελτιστοποίηση των website και την άνοδο στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης (SEO) ή για την δημιουργία καμπάνιας στο δίκτυο Αναζήτησης του Adwords, είναι οι προτάσεις που κάνει η μηχανή αναζήτησης όταν αρχίζει κάποιος να πληκτρολογεί τους όρους της αναζήτησης που θέλει να πραγματοποιήσει. Ας δούμε λοιπόν τι ψάχνουν οι Έλληνες στο Google.

 

Google Search Magnifier Glass

 

Για να πετύχει αυτό το κόλπο πρέπει πριν την αναζήτηση να ανοίξεις ένα παράθυρο «private» (Control + Shift + P) όπως λέγεται στον Firefox ή «incognito» (Control + Shift + N) όπως λέγεται στον Chrome. Αν δεν το κάνεις αυτό, θα δεις συστάσεις και αποτελέσματα προσωποποιημένα για εσένα, βάσει των παλαιοτέρων αναζητήσεών σου, του ιστορικού σου, των σελίδων που επισκέπτεσαι συχνά, κλπ. Αλλά αυτό δεν έχει και πολύ πλάκα. Ξέρεις τι ψάχνεις εσύ στις αναζητήσεις σου. Το θέμα είναι να δεις τι ψάχνουν οι άλλοι.

Ένας καλός τρόπος είναι να αρχίσεις να πληκτρολογείς κάποια ερώτηση όπως «Που θα ….», «Πως θα… «, «Τι είναι το…» και αντίστοιχες. Τα αποτελέσματα θα σε εκπλήξουν! Μερικά είναι αστεία, μερικά είναι γελοία και μερικά είναι αυτονόητα (ειδικά αν έχεις διαβάσει λίγο Φρόυντ). 🙂

Δείτε λοιπόν τι προτείνει το Google όταν ξεκινήσεις να ρωτάς «Πώς θα…», ξεκινώντας από τις δύο λέξεις μόνο και στην συνέχεια προσθέτοντας ένα – ένα τα γράμματα της αλφαβήτου:

 

null

α

β

γ

δ

ε

ζ

η

θ

ι

κ

λ

μ2

ν

ξ

ο

π

ρ

σ

τ

υ

φ

χ

ψ

ω

Πάλι καλά. Θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα…

 

Σου άρεσε το άρθρο; Γιατί δεν γράφεσαι για να μην χάσεις το επόμενο;


Σχολιάστε...