Τα Εργαλεία του Digital Marketing | Digital Marketing Tools

Το ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως και το κλασικό marketing, είναι επιστήμη και τέχνη. Όπως κάθε τεχνίτης έχει τα εργαλεία του, έτσι και καθένας που ασχολείται με το digital marketing, αργά ή γρήγορα χτίζει την δική του εργαλειοθήκη με τα εργαλεία που τον διευκολύνουν στην δουλειά του. Συχνά συμβαίνει πολλά από αυτά τα εργαλεία να μην περιορίζονται στον στενό τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά να αποδίδουν και να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ευρύτερους σκοπούς.

 

Digital Tools puzzle image

 

Παρακάτω, έχουμε συγκεντρώσει μία λίστα εργαλείων απαραίτητων στην καθημερινή εργασία ενός digital marketer, μαζί με μία σύντομη περιγραφή των δυνατοτήτων που δίνει το καθένα. Ελπίζουμε η λίστα αυτή να σας φανεί χρήσιμη, είτε ασχολείστε με το ψηφιακό μάρκετινγκ, είτε όχι. Θα χαρούμε αν προτείνετε άλλα εργαλεία και online λύσεις στα σχόλια παρακάτω, που χρησιμοποιείτε εσείς. Σκοπεύουμε να ανανεώνουμε την λίστα σε τακτά χρονικά διαστήματα με τις ανακαλύψεις μας αλλά και με τα εργαλεία που εσείς προτείνετε στα σχόλια.

Το Unbelt.gr απευθύνεται σε Ελληνικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Επαγγελματίες, για αυτόν τον λόγο τα περισσότερα εργαλεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ που προτείνονται, παρέχονται δωρεάν στο Internet και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε άμεσα για να δείτε αποτελέσματα στην καθημερινότητά σας.

Τα εργαλεία του Digital Marketing

 

A. Adwords, Keywords, Reporting

 

1. Keyword planner

keyword Planner
Το βασικό εργαλείο εξεύρεσης λέξεων – κλειδιών της Google. Βρίσκεται μέσα στο περιβάλλον εργασίας του Adwords και βοηθά να βρεις λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσεις στις διαφημίσεις Google. Παρέχει επίσης πληροφόρηση για το πλήθος αναζητήσεων για κάθε λέξη. Οι ίδιες λέξεις κλειδιά μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως meta keywords στο περιεχόμενο των σελίδων μας για βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO). Αρχίζεις με αυτό και στην συνέχεια προσθέτεις άλλα keywords από τα εργαλεία που θα δεις στην συνέχεια. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για κατασκοπεία, αν επιλέξεις ως Landing Page κάποια σελίδα ανταγωνιστή σου.

2. Display planner

display-planner
Το αντίστοιχο εργαλείο της Google με το keyword planner, αλλά για τους σκοπούς του Display Network. Είναι ιδανικό για να βρούμε τα sites που εμπεριέχουν λέξεις – κλειδιά που μας ενδιαφέρουν και κατ’ επέκταση σχετικό περιεχόμενο. Έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους χρήστες να αναζητήσουν τα καταλληλότερα sites όπου μπορούν να προβληθούν, αλλά η ίδια λειτουργικότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σκοπούς SEO αλλά και κατασκοπείας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να καταλάβεις την επισκεψιμότητα ενός site αν θέλεις να προβληθείς σε αυτό με κάποιο banner. Και αν τα νούμερα δεν είναι ακριβή, τουλάχιστον ξέρεις ποιό site είναι καλύτερο από κάποιο άλλο. 🙂

3. http://ubersuggest.org

ubersuggest

Επίσης ένα εργαλείο αναζήτησης λέξεις κλειδιών. Εισάγεις την λέξη σου, και επιστρέφει όλους τους δυνατούς συνδυασμούς με τα γράμματα της αλφαβήτου. Πρέπει να το δεις για να το καταλάβεις. Επίσης, μπορείς να επιλέξεις ως γλώσσα τα Ελληνικά, αλλά η υποστήριξη είναι ελλιπής όταν η λέξη κλειδί είναι κι αυτή στα Ελληνικά. Ωστόσο, επιστρέφει πάρα πολλές προτάσεις, μπορείς να βρεις έξυπνες ιδέες και είναι δωρεάν. Ιδανικό για εντοπισμό μεγάλων φράσεων ως keywords. Το κακό είναι ότι μπορεί οι πολύ μεγάλες φράσεις να μην έχουν αρκετές αναζητήσεις στο Google, πράγμα που σημαίνει ότι είναι άχρηστες Adwords-wise.

4. http://keywordtool.io/

io-keyword-tool

 

Δουλεύει όπως το ubersuggest, αλλά μπορεί να επεκταθεί με συνδρομή και να μας δώσει στοιχεία όχι μόνο για τις λέξεις κλειδιά, αλλά και για τον αριθμό των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται ώστε να επιλέξουμε τις καλύτερες.

5. http://soovle.com/

soovle tool

Το soovle είναι ιδανικό για να βρεις λέξεις κλειδιά που μπορείς στην συνέχεια να τις χρησιμοποιήσεις σε διαφήμιση Adwords ή για σκοπούς SEO. Εισάγεις την βασική σου λέξη κλειδί και το soovle αναζητά σε πολλές δημοφιλείς πηγές παρόμοιες λέξεις κλειδιά και τις επεκτάσεις τους. Έτσι, αποκτάς μια καλύτερη εικόνα για τις αναζητήσεις των χρηστών και βρίσκεις ιδέες όχι μόνο για επιπρόσθετες λέξεις κλειδιά, αλλά και για αρνητικές – πράγμα που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την βελτιστοποίηση των καμπανιών που τρέχεις στο Adwords. Δουλεύει και με Ελληνικές λέξεις και είναι δωρεάν.

6. New Adwords Features

new-adwords-features

Η Google μεταβάλει πολύ συχνά τις δυνατότητες και το περιβάλλον του Adwords, προσθέτοντας ή αλλάζοντας τις δυνατότητες. Για να μην χάνεσαι και για να εκμεταλλεύεσαι τις νέες δυνατότητες, μπορείς να ενημερώνεσαι στον παραπάνω σύνδεσμο. Οι δημοσιεύσεις είναι με αντίστροφη χρονολογική σειρά, δηλαδή οι πιο πρόσγατες είναι στην αρχή.

 

B. SEO

 

1. https://moz.com/researchtools/ose/

moz-screenshot

Με την εργαλειοθήκη του MOZ εισάγεις μία ηλεκτρονική διεύθυνση και βλέπεις τα εισερχόμενα link, την αξιολόγηση (authority) συνολικά του site αλλά και της συγκεκριμένης σελίδας, τις κορυφαίες σελίδες του site (δηλαδή αυτές που έχουν τα περισσότερα εισερχόμενα links) και αρκετές άλλες πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για σκοπούς SEO (ή κατασκοπείας). Είναι συνδρομητική υπηρεσία, αλλά οι βασικές πληροφορίες παρέχονται δωρεάν. Βασικές έννοιες είναι τα αρκτικόλεξα DA (Domain Aythority) και PA (Page Authority). Όσο πιο μεγάλα είναι, τόσο το καλύτερο SEO-wise. Προφανώς μπορείς να βάλεις όλες τις διευθύνσεις των ανταγωνιστών σου και να δεις ποιοί είναι οι καλύτεροι. Στην συνέχεια τους επισκέπτεσαι, βλέπεις τι κάνουν και παίρνεις ιδέες. Μετά, πράττεις κατά βούληση! 🙂

2. http://moz.com/tools/seotoolbar

moz toolbar

Αν χρησιμοποιείς Chrome ή Firefox, μπορείς να εγκαταστήσεις την MOZ Toolbar και να βλέπεις άμεσα την αξιολόγηση και μερικά άλλα χαρακτηριστικά της εκάστοτε σελίδας που επισκέπτεσαι, όπως για παράδειγμα τα metadata, χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτεσαι την ιστοσελίδα MOZ. Είναι αρκετά βαριά εφαρμογή και μπορεί να καθυστερεί την πλοήγησή σου. Συνιστώ να την εγκαταστήσεις στον browser που δεν χρησιμοποιείς πολύ. Σημαντική είναι η δυνατότητα εμφάνισης των PA & DA στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Με μία ματιά ξέρεις ποιοί έχουν ποιοτικό υλικό (βάσει SEO πάντα).

3. http://tools.seochat.com/

seo-chat

Μία αχανής εργαλειοθήκη με δωρεάν εργαλεία για συχνές και σπάνιες περιπτώσεις. Ανακάλυψε τα μόνος σου, διότι η αναλυτική παρουσίαση τους από μένα θα ήθελε άλλες 20 σελίδες κειμένου. Δες τα συχνά, αφενός διότι ανανεώνονται και αφετέρου διότι κάτι που τώρα σου φαίνεται άχρηστο, στο μέλλον κατά πάσα βεβαιότητα θα το χρειαστείς!

4. http://www.visibility.gr/

visibility-gr

Εξαιρετικό Ελληνικό εργαλείο SEO. Παρακολουθεί όλο το Ελληνικό Internet για τις αναζητήσεις, τα websites, τις θέσεις κατάταξης και τις επιδράσεις των αλλαγών της Google. Δες το, είναι στα Ελληνικά. Προς το παρόν δωρεάν. Είναι εξαιρετικό, το ξαναγράφω. Σύντομα θα βγουν στο εξωτερικό, ή θα τους αντιγράψουν οι μεγάλοι παίκτες φοβάμαι.

 

C. Graphics & Επεξεργασία εικόνας

 

1. http://gifmaker.me/

gif maker

Ένα ωραίο κι εύκολο και δωρεάν εργαλειάκι για να φτιάχνεις κινούμενα gifάκια. Αν «παίζεις» με διαφήμιση στο Display Network και θέλεις κάτι πιο ξεχωριστό από τα προκάτ της Google, μπορεί να σου χρειαστεί σύντομα.

2. http://dabuttonfactory.com/

button-factory

Εύκολο δωρεάν online εργαλείο για να φτιάχνεις κουμπιά τα οποία μετά τα ανεβάζεις στο site ή σε κάποιο banner για να κάνει κλικ ο επισκέπτης. Αν έχεις WordPress, εγκατέστησε καλύτερα κάποιο plugin ή theme που το υποστηρίζει με τα αντίστοιχα Shortcodes. Αν έχεις απλές σελιδούλες όμως, ή αν θέλεις να το βάλεις σε κάποιο banner, θα φτιάξεις το κουμπάκι σου άμεσα. Και θα είναι και όμορφο.

3. http://www.befunky.com/create/

befunky

Επεξεργασία φωτογραφιών και εικόνων online και δωρεάν (στις περισσότερες επιλογές).

4. http://rsizr.com/

smart-resizer

Κρυμμένο διαμάντι του Διαδικτύου! Έχεις μία φωτό και θέλεις να την αλλάξεις χωρίς να χάσεις πολύτιμη πληροφορία; Με το εργαλείο Resizer μαρκάρεις ποιά σημεία της φωτογραφίας θέλεις να κρατήσεις και ποια όχι και στην συνέχεια η εικόνα συμπιέζεται κρατώντας τα σημαντικά και περιορίζοντας ή σβήνοντας τα υπόλοιπα. Για παράδειγμα, έχεις μία φωτό που σου αρέσει, αλλά είναι μέσα και κάποιος/κάποια που πλέον δεν θέλεις να τον βλέπεις ούτε ζωγραφιστό/ζωγραφιστή; Εύκολο! 🙂

5. https://www.canva.com/

canva

Δωρεάν πρόγραμμα δημιουργίας γραφικών. Έχει μία τεράστια βιβλιοθήκη με εικόνες και εφέ για να φτιάξεις ό,τι γραφικό θέλεις. Μερικές από τις έτοιμες, οι πιο απλές φωτό είναι δωρεάν, για τις καλύτερες πρέπει να πληρώσεις 1 δολάριο την μία. Μπορείς όμως να ανεβάσεις και τις δικές σου φωτογραφίες και σε αυτή την περίπτωση δεν πληρώνεις τίποτα. Είναι ιδανικό για να φτιάξεις banners, διαφημίσεις και φωτό – επικεφαλίδα για το site σου. Αλλά δυστυχώς δεν έχει αρκετές Ελληνικές γραμματοσειρές. Μικρό το κακό. Φτιάχνεις τα γραφικά και μετά προσθέτεις σε κάποιο άλλο πρόγραμμα τα λεκτικά. Κρίμα όμως.

 

D. Δημιουργία Κώδικα & Editors

 

1. https://www.searchcommander.com/seo-tools/structured-data-builder/

structured-data

Για να καταλάβει, να καταχωρήσει και –το σημαντικότερο!- να παρουσιάσει σωστά η Google το site σου, πρέπει να υπάρχουν κάποια δεδομένα με συγκεκριμένο τρόπο στον κώδικα της σελίδας σου. Με αυτό το εργαλείο μπορείς να συμπληρώσεις τα απαραίτητα στοιχεία και αυτόματα δημιουργείται ο κατάλληλος κώδικας τον οποίο στην συνέχεια αντιγράφεις και εισάγεις στο site σου. Είναι ιδανικό εργαλείο για Local Marketing, δηλαδή αν απευθύνεσαι σε τοπικό κοινό, πρέπει να το κάνεις. Δωρεάν.

2. http://bestonlinehtmleditor.com/

HTML editors

HTML editor για να μορφοποιήσεις κάποιο κείμενο πριν το εισάγεις σε κάποια σελίδα σου, σε κάποιο iframe για παράδειγμα. Δωρεάν.

3. http://tools.dynamicdrive.com/userban/

htaccess-code-creator

Αν θέλεις να μπλοκάρεις κάποιες συγκεκριμένες IP διευθύνσεις από το website σου, με αυτό το εργαλείο μπορείς να δημιουργήσεις τον κώδικα που θα βάλεις στο .htaccess.

4. http://antezeta.com/tools/campaign-tracking

url-tagger

Σε αυτό το εργαλείο tag-αρίσματος, εισάγεις την διεύθυνση της landing page και συμπληρώνεις τα απαραίτητα στοιχεία: campaign, source, medium. Το εργαλείο επιστρέφει το tag-αρισμένο url και αν θέλεις το συμπιέζεις με το bit.ly shortener, αφού συμπληρώσεις το API key που έχεις στην υπηρεσία. Έχε τον νου σου να χρησιμοποιείς πάντα τα ίδια λεκτικά για τα ίδια πράγματα. Δηλαδή στήσε μία μεθοδολογία ονοματοδοσίας και ακολούθησέ την πιστά.

5. http://goo.gl/

google shortener

Μερικές φορές οι url βγαίνουν τεράστιες, ειδικά αν τις έχεις tag-άρει με αποτέλεσμα όταν θέλεις να τις επισυνάψεις σε ένα email, στο Facebook και ακόμα περισσότερο στο twitter, το αποτέλεσμα να είναι εικαστικά και πρακτικά απαράδεκτο. Οι Shorteners συμπιέζουν κατά πολύ τα URL και επιπρόσθετα, δίνουν μερικές πληροφορίες, για παράδειγμα πόσοι πάτησαν το link. Ο συγκεκριμένος παρέχεται από την Google.

 

E. Παραγωγικότητα

 

1. Evernote

evernote

Το Evernote είναι ένα πρόγραμμα Οργάνωσης. Φαντάσου έναν συνδυασμό σημειωματάριου, ατζέντας και του Λευκώματος που είχαμε στο Δημοτικό. Δεν είναι εργαλείο μόνο για Digital Marketing, αλλά γενικότερης προσωπικής οργάνωσης. Είναι ιδανικό για να αποθηκεύεις ενδιαφέροντα πράγματα και πηγές που βρίσκεις στο διαδίκτυο, λαμβάνεις στο email ή γράφεις εσύ ο ίδιος. Λειτουργεί σε όλα τα λειτουργικά, πλατφόρμες και συσκευές και ενημερώνεται αυτόματα, έτσι ώστε πάντα να έχεις την πιο πρόσφατη εκδοχή των σημειώσεών σου. Είναι δωρεάν μέχρι 60ΜΒ σημειώσεων τον μήνα και με λίγα χρήματα μπορείς να αποκτήσεις άπλετο χώρο και έξτρα λειτουργίες που μπορεί να σε βοηθήσουν πολύ. Προσωπικά το χρησιμοποιώ για να αποθηκεύω ό,τι ενδιαφέρον βρίσκω στο διαδίκτυο, ιδέες για άρθρα και φυσικά τις προσωπικές μου σημειώσεις. Όταν ψάχνω πηγές για κάποιο άρθρο που γράφω ή για μία λύση που ψάχνω, ξεκινώ πάντα από τις σημειώσεις αυτές και μετά αναζητώ αλλού.

2. https://www.sendspace.com/

sendspace

Αν θέλεις να στείλεις μεγάλα αρχεία (μέχρι 300ΜΒ) σε κάποιον, είσαι στο κατάλληλο μέρος. Δωρεάν και δεν χρειάζεται εγγραφή. Εργαλειάρα. Σε περιβάλλον γραφείου που οι πιο πολλοί συνάδελφοι και συνεργάτες είναι άσχετοι, είναι ιδανικό. Τους στέλνεις το λινκ και ξεμπέρδεψες. Ούτε εγγραφές, ούτε να χρησιμοποιείς τον δικό σου χώρο, τίποτε. Στέλνεις και ξεχνάς. Σε μερικές μέρες, σβήνεται αυτόματα και τέλος.

3. https://www.dropbox.com/

dropbox

Το πιο διαδεδομένο σύστημα διαμοιρασμού αρχείων. Αποθηκεύεις τα αρχεία σου και έχεις πρόσβαση σε αυτά από όλες τις συσκευές. Η ενημέρωση των αλλαγών γίνεται εντελώς διάφανα για τον χρήστη και μπορείς επίσης να διαμοιράζεσαι τα αρχεία και τους φακέλους με άλλους. Υπάρχει δωρεάν πρόγραμμα και χρειάζεται εγγραφή.

4. https://brandyourself.com/

brand-yourself

Πλατφόρμα διαχείρισης του image κάθε φυσικού προσώπου ή εταιρίας. Για τα φυσικά πρόσωπα, υπάρχει και δωρεάν συνδρομή. Αν έχεις πρόβλημα με την εικόνα σου στο διαδίκτυο, μπορεί να σε βοηθήσει. Αλλά δεν είναι κακό να το χρησιμοποιήσεις έτσι κι αλλιώς.

5. https://ifttt.com/

iftttt

Ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία που μπορείς να βρεις στο διαδίκτυο, αλλά θέλει προσπάθεια στο στήσιμο. Εισάγεις όλα τα site στα οποία έχεις συνδρομή, τις email διευθύνσεις σου και δημιουργείς κανόνες. Για παράδειγμα, όταν λαμβάνεις ένα email από κάποιον συγκεκριμένο παραλήπτη, αυτό να δημοσιεύεται στο facebook και να αποθηκεύεται στο Evernote. Τέτοια πράγματα.

 

F. Content & Ιδέες Περιεχομένου

 

1. http://feedly.com/

feedly

Το Feedly είναι ένας RSS reader. Εκεί αποθηκεύεις τα sites που θέλεις να παρακολουθείς για να μην χάσεις κανένα άρθρο ή δημοσίευση. Όταν το επισκέπτεσαι, βρίσκεις μαζεμένες τις νέες δημοσιεύσεις των site, διαβάζεις την περίληψη και αν το κρίνεις σκόπιμο, επισκέπτεσαι το site για να διαβάσεις την συνέχεια ή να σχολιάσεις και να συμμετέχεις στον διάλογο. Ιδανικό για content marketing. Μπορείς επίσης να βρεις ενδιαφέροντα θέματα για παρακολούθηση, που δεν ήξερες στο παρελθόν.

2. http://www.slideshare.net/

slideshare

Το Slideshare είναι ένα κοινωνικό δίκτυο βασισμένο στις παρουσιάσεις. Μπορείς όχι μόνο να αναζητήσεις ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και να ακολουθείς χρήστες σε θέματα που σε ενδιαφέρουν, αλλά να ανεβάσεις τις δικές σου παρουσιάσεις ώστε να γίνεις γνωστός και να προκαλέσεις κίνηση στο website σου με τα ανάλογα Link που θα έχεις φροντίσει να συμπεριλάβεις στις παρουσιάσεις σου. Η Google «αγαπάει» πολύ τα Links από το Slideshare.

3. http://www.quora.com/

quora

Το Quora είναι ένα από τα πιο σοβαρά κοινωνικά δίκτυα. Μπορείς να ρωτήσεις οτιδήποτε και ειδικοί από όλο τον πλανήτη θα σπεύσουν να σου απαντήσουν. Μπορείς απαντώντας, να γίνεις γνωστός, να θεωρηθείς αυθεντία και στο ενδιάμεσο, βάζεις και μερικά Link για να αυξήσεις την κίνηση στο site σου. Αρκεί να μην το παρακάνεις, γιατί πρωταρχικός στόχος είναι να δοθεί απάντηση σε αυτόν που ρωτάει, όχι η δική σου προβολή. Είναι δωρεάν.

4. https://www.playbuzz.com/

playbuzz

Ένα site που μπορείς να βρεις υλικό και ιδέες για περιεχόμενο σχετικά με λίστες, κουίζ και δημοσκοπήσεις κοινού. Δωρεάν.

5. http://www.freeimages.com/

free-images

Δωρεάν φωτογραφίες. Χρειάζεται εγγραφή.

 

G. MetaΠληροφορίες & Τεχνική Ανάλυση

 

1 .http://www.google.com/analytics/

analytics

Ποιος δεν γνωρίζει το Google Analytics… Δεν νοείται site που να μην έχει στημένα τα Google Analytics για τα στατιστικά των επισκέψεων και της αποδοτικότητας του εκάστοτε site. Με αυτό το εργαλείο πρέπει να συνδέσεις τόσο τα Webmaster Tools όσο και τον λογαριασμό σου στο Adwords, για να έχεις την πιο πλήρη εικόνα όταν αποφασίζεις σχετικά με την διαφήμιση σου και την αποδοτικότητά της.

2. Webmaster Tools

webmaster

Εδώ θα ρυθμίσεις πράγματα που αφορούν στο site σου και πως θα το εξερευνά η Google με τα «ρομποτάκια» της. Μπορείς να υποβάλεις το sitemap, να ορίσεις σελίδες ή τμήματα που δεν θέλεις να καταχωρηθούν και να δεις κάποια λίγα στοιχεία για τον τρόπο και τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες σου για να σε βρίσκουν. Καλό είναι να «ενώσεις» και να συνδέσεις τα Webmaster Tools με τον λογαριασμό σου στο Google Analytics. Από εδώ επίσης μπορείς να δεις αν έχεις υποστεί ποινή από την Google για κάποιον λόγο και να κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου αυτή να αρθεί.

3. https://www.google.com/alerts

alerts

Ένα από τα πιο απλά, αλλά ταυτόχρονα πιο ισχυρά εργαλεία της Google. Βάζεις τις λέξεις κλειδιά που σε ενδιαφέρουν -για παράδειγμα το όνομα της εταιρίας σου, των ανταγωνιστών σου, των προϊόντων σου- και σε τακτά χρονικά διαστήματα λαμβάνεις ενημερώσεις για τις νέες εμφανίσεις των όρων αυτών στο Internet. Είναι ιδανικό για κατασκοπεία για να ξέρεις τι συμβαίνει στην αγορά σου.

4. Global Market Finder https://translate.google.com/globalmarketfinder/g/index.html?locale=en

global market finder picture

Αν έχεις προϊόντα και θέλεις να κάνετε εξαγωγές, το Google Global Market Finder είναι το εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιήσεις. Με αυτό, θα ανακαλύψεις σε ποιές χώρες κάνουν αναζητήσεις για τα προϊόντα σου, πόσες αναζητήσεις και πόσο κοστίζει η διαφήμιση σε Google Adwords για τα συγκεκριμένα προϊόντα. Έχω γράψει και σχετικό άρθρο: Διαβάστε πως θα χρησιμοποιήσετε τον Google Global Market Finder.

5. http://www.google.com/trends/correlate/

correllate

Με το Google Correlate μπορείς να βρεις συσχετισμούς σε όρους αναζήτησης. Εισάγεις έναν όρο και το εργαλείο σου επιστρέφει όρους που έχουν ίδια περίπου συμπεριφορά στην αναζήτηση χρηστών. Για παράδειγμα αν ψάξεις τον όρο «σόμπες» μπορεί να βρεις όρους όπως «θέρμανση», «χειμώνας», «μόνωση» και άλλους. Μπορεί όμως να ανακαλύψεις και όρους που δεν μπορούσες να φανταστείς ότι θα μπορούσαν να συσχετίζονται μεταξύ τους. Σκέψου τώρα να έχεις μία αίθουσα δεξιώσεων και να βάλεις τον όρο «γάμος». Βλέπεις αποτελέσματα όπως «ταξίδι μέλιτος», «λίστα γάμου», «προσκλητήρια γάμου» και παρόμοιους. Γιατί να μην διερευνήσεις την δυνατότητα να συνεργαστείς με επαγγελματίες του χώρου; Γιατί να μην διαφημιστείς στα site τους; Γιατί να μην ανταλλάξετε links;

 

H. Email Marketing

 

1. https://elasticemail.com/

elastic-mail

Ένας email provider με 1000 δωρεάν emails τον μήνα. Ιδανικός για όσους έχουν εποχικότητα, αφού πληρώνεις μόνο όταν και μόνο όσο στέλνεις.

2. https://madmimi.com/

madmimi

Ένας email provider που τιμολογεί βάσει του αριθμού των επαφών. Δίνει και δωρεάν πακέτο με 100 επαφές – απεριόριστα emails.

3. http://Mailchimp.com/  https://mandrill.com/

mailchimp

Το Mailchimp είναι η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα email marketing. Με έναν λογαριασμό, μπορείς να δημιουργήσεις email που στέλνεις στην συνέχεια στους συνδρομητές σου. Παρέχει επίσης ένα σωρό εργαλεία για την δημιουργία και διαχείριση όμορφων emails και δίνει δωρεάν πρόγραμμα μέχρι 2000 επαφές και 12.000 emails τον μήνα.
Το Mandrill είναι η υπηρεσία του Mailchimp, αλλά για transactional emails. Ουσιαστικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις τους mail servers του mandrill για οποιαδήποτε χρήση, ανεξαρτήτως πλατφόρμας. Έχει τους ίδιους περιορισμούς: 2000 επαφές, 12.000 emails αν θέλετε την δωρεάν υπηρεσία.

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των email providers είναι ότι δεν κινδυνεύει ούτε παραφορτώνεται ο δικός σου ιδιόκτητος email server. Επίσης, ξεπερνάς τους περιορισμούς στον όγκο των emails που θέτουν οι εταιρίες φιλοξενίας. Οι μεγάλοι email providers παίρνουν πολύ σοβαρά την υπόθεση του spam για αυτόν τον λόγο θα έχεις απρόσκοπτη αποστολή των email σου. Από την άλλη πλευρά, δεν πρέπει να σπαμάρεις (ή τουλάχιστον να σπαμάρεις με μέτρο και έξυπνα) και καμιά φορά βγαίνουν ενοχλητικές προειδοποιήσεις στους παραλήπτες σας ότι «ο αποστολέας μπορεί να μην είναι αυτός που φαίνεται». Τώρα αν εσύ έχεις μία email λίστα γεμάτη με gmail, yahoo και hotmail accounts, που οι χρήστες τους με ένα κλικ μπορούν να κάνουν «report spam» και χρησιμοποιείς το mailchimp για να σπαμάρεις, καλά να πάθεις παλιο-Spammer! 🙂

 

I. Διάφορα άλλα Εργαλεία

 

1. http://www.kproxy.com/

kproxy

Proxy server για να έχεις ασφάλεια στο διαδίκτυο, ή για να επισκεφτείς sites στα οποία έχει μπλοκαριστεί η πρόσβαση (π.χ. Social Media sites σε περιβάλλον γραφείου). Επισκέπτεσαι το παραπάνω link, βάζεις την διεύθυνση που θέλεις να επισκεφτείς, και ως δια μαγείας ξεπερνάς όλα τα εμπόδια που σου έχει βάλει ο κέρβερος πληροφορικάριος. (Καλά, αυτός με ποιόν είναι;;;)
Υπάρχει και σε chrome extension, αλλά θα πρέπει προφανώς να έχεις δικαιώματα εγκατάστασης του Chrome, που είναι λίγο χλωμό αν σου έχουν κόψει την πρόσβαση στο Internet… Υπάρχει δωρεάν και επί πληρωμή πρόγραμμα.

2. http://www.glassdoor.com/

glassdoor

Στο glassdoor μπορείς να δεις τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας και αξιολογήσεις για τις εργασιακές συνθήκες σε κάθε εταιρία από τους ίδιους τους εργαζόμενους. Επίσης, βλέπεις τους μέσους μισθούς για κάθε θέση εργασίας και συγκρίνεις τους δικούς μας (είναι λίγοι βέβαια όσοι χρήστες δηλώνουν στην Ελλάδα αυτό το στοιχείο) σε σύγκριση με το εξωτερικό. Ψάξτο, έχει ενδιαφέρον. Χαρτομάντιλα για το κλάμα, δωρεάν.

3. http://www.wdyl.com/

what do you love

Η Google διαθέτει πάρα πολλά εργαλεία και μερικά είναι εντελώς άγνωστα στο ευρύ κοινό. Για να τα μάθεις και να καταλάβεις την χρησιμότητά τους, μπορείς να εισάγεις έναν όρο και θα δεις τι σου προσφέρει κάθε εργαλείο σχετικό με αυτό που έψαξες. Έχει πλάκα, δοκίμασέ το!

 

Θέλεις κι άλλα εργαλεία και συμβουλές;

Απέκτησε το ηλεκτρονικό βιβλίο Digital Marketing Tools από την Unbelt DMS

Ανακάλυψε τα δυνατά σου σημεία, διερεύνησε την αγορά σου, δες τις τάσεις, κατασκόπευσε τους ανταγωνιστές σου και πολλά άλλα…

49 Σελίδες – 79 εργαλεία – Χρήσιμες Συμβουλές!

Σχολιάστε...