Η εταιρία Nasco βρίσκεται στην αρχή της Λ. Λαυρίου και έχει αντικείμενο την υλοποίηση τεχνικών εργασιών και την πώληση των απαραίτητων ειδών. Ειδικεύεται σε Ανακαινίσεις Σπιτιών και Καταστημάτων.
Την εταιρία τρέχει ο κ. Δημήτρης Νάστος, που προέρχεται από τον χώρο των συστημάτων αλουμινίου και με την πορεία του χρόνου επεκτάθηκε και στις υπόλοιπες δραστηριότητες. Η Nasco διαθέτει έκθεση όπου οι πελάτες μπορούν να δουν από κοντά και να διαλέξουν τα προϊόντα που θα χρησιμοποιήσουν και να σχεδιάσουν μαζί με τα στελέχη της Nasco την νέα κατάσταση μαζί με τις κατόψεις του έργου.
Το ιστορικό της συνεργασίας
Ο κ. Νάστος μας κάλεσε στις αρχές του καλοκαιριού του 2015 για να συζητήσουμε την στρατηγική παρουσία της εταιρίας στο διαδίκτυο και τρόπους που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την εταιρία να αναπτυχθεί. Η εταιρία είχε παρουσία στο Ίντερνετ και μάλιστα στην σύγχρονη πλατφόρμα του WordPress. Ωστόσο, μπαίνοντας στα “ενδότερα” του στημένου site διαπιστώσαμε μερικά πολύ προβληματικά σημεία:
- Δεν υπήρχε στημένη καμμία απολύτως υποδομή μέτρησης στατιστικών και επισκεψιμότητας
- Δεν υπήρχε καμία διασύνδεση με την σελίδα της εταιρίας στο Facebook
- Οι ανανεώσεις του βασικού ιστότοπου ήταν μηδενικές και της σελίδας στο Facebook σποραδικές
- Δεν είχαν ανανεωθεί οι εκδόσεις του WordPress και των Plugins από την εγκατάσταση και μετά, με αποτέλεσμα η σελίδα να είναι ευάλωτη σε πιθανές επιθέσεις
- Η ταχύτητα ήταν πολύ χαμηλή και οι φωτογραφίες μη βελτιστοποιημένες, με αποτέλεσμα την αρνητική εμπειρία του χρήστη και μειωμένη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης
- Δεν υπήρχε καμμία πρόνοια, καμμία υλοποίηση και γενικότερα καθόλου η έννοια της βελτιστοποίησης αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SEO)
- Ενώ οι πελάτες της Nasco μένουν πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα της εργασίας των συνεργείων της εταιρίας και ενώ η φιλοσοφία της εταιρίας είναι ακριβώς η απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη, αυτό δεν τονιζόταν καθόλου μέσα στο site της εταιρίας, ούτε στην σελίδα της στο Facebook.
Οι ενέργειες μας
Κατόπιν της διαπίστωσης των παραπάνω προβλημάτων, συμφωνήσαμε με τον κ. Δημήτρη Νάστο να ξεκινήσουμε την ριζική ανακατασκευή του site και την οργανωμένη προβολή της εταιρίας κυρίως μέσω διαφήμισης στο Adwords, ξεκινώντας από τις ανακαινίσεις και επενδύοντας παραπάνω όταν θα βλέπαμε τα πρώτα αποτελέσματα. Αναλυτικά:
- Αλλάξαμε πακέτο φιλοξενίας σε βελτιστοποιημένους για wordpress servers, προκειμένου να βελτιώσουμε την απόδοση και την εμπειρία των επισκεπτών
- Προχωρήσαμε σε μία φρέσκια εγκατάσταση της τελευταίας έκδοσης του WordPress και των τελευταίων εκδόσεων των Plugins. Ειδικά για τα plugins, αλλάξαμε παλαιότερες τεχνολογικά λύσεις και εγκαταστήσαμε τα πιο σύγχρονα plugins, κάνοντας ταυτόχρονα πιο “ελαφριά” την τελική εγκατάσταση.
- Υλοποιήθηκε η υποδομή μέτρησης της επισκεψιμότητας μέσω των Google Analytics ενώ εγκαταστάθηκαν και τα Webmaster Tools (Search Console πλέον) για να ξέρουμε “τι μας γίνεται” όσον αφορά την λειτουργία του site
- Εγκαταστάθηκαν εργαλεία SEO και βελτιστοποιήθηκε το ήδη υπάρχον περιεχόμενο
- Πραγματοποιήθηκε η σύνδεση με την σελίδα στο Facebook
- Στήσαμε την επικοινωνία των εργαλείων έτσι ώστε το ένα να δίνει στοιχεία στο άλλο για να υπάρχει μία πληρέστερη κι ενιαία εικόνα
- Ανανεώθηκε το πρωτοσέλιδο της ιστοσελίδας με περιεχόμενο και σύνδεσμους στις κυριότερες και πιο κρίσιμες δραστηριότητες της εταιρίας
- Προστέθηκαν στο πρωτοσέλιδο και σε επιλεγμένες κρίσιμες σελίδες Testimonials (μαρτυρίες) πελατών που είχαν γράψει στο παρελθόν, αξιολογώντας τις εργασίες της Nasco
- Ενεργοποιήθηκε το blog της εταιρίας όπου δημοσιεύονται τα έργα της εταιρίας, με έμφαση στην κατάσταση πριν και μετά την ολοκλήρωση των εργασιών και σε άρθρα – συμβουλές για την σωστή υλοποίηση παρόμοιων έργων και την αποφυγή των πιο συνηθισμένων σφαλμάτων στην υλοποίηση. Με αυτόν τον τρόπο θέλουμε να προσθέσουμε χρήσιμο περιεχόμενο στους επισκέπτες και να πείσουμε για την εξειδίκευση των στελεχών της εταιρίας.
- Αμέσως μόλις φέραμε το Website σε μία αποδεκτή κατάσταση, αρχίσαμε την διαφήμιση στο Adwords με μία καμπάνια στος ανακαινίσεις και σε συναφείς όρους, με ειδικές σελίδες προσφορών που παρέχουν χρήσιμη πληροφόρηση και διευκολύνουν τους πελάτες να κάνουν το επόμενο βήμα.
Τα αποτελέσματα
Τα αποτελέσματα δεν άργησαν να φανούν:
Με στενή παρακολούθηση της διαφημιστικής δαπάνης και των αποτελεσμάτων, από τον πρώτο μήνα η καμπάνια έγινε κερδοφόρα και με την συνεχή βελτιστοποίηση η απόδοση όλο και θα αυξάνεται, αφού μέχρι σήμερα, αξιοποιούμε μόνο το 50% της δυνητικής αγοράς.
Δύο μήνες μετά, το Quality Score που είναι σημαντικός παράγοντας για την κατάταξη των διαφημίσεων και για το Cost per Click, δηλαδή τα χρήματα που πληρώνει ο διαφημιζόμενος, έχει “τερματίσει” σε όλα τα λεκτικά στο 10/10! Ένω το Click Through Rate (το ποσοστό των ανθρώπων που κάνουν κλικ επί του συνόλου όσων βλέπουν την διαφήμιση) είναι σε… ονειρικά ποσοστά που αγγίζουν το 20%, όταν ο μέσος όρος σε παρόμοιες καμπάνιες αναζήτησης ανά τον κόσμο, ξεκινά από το 2% και τερματίζει στο 5-7% στις περισσότερες περιπτώσεις. (Στοιχεία σχετικά με το CTR κι εδώ επίσης).
Στο τέλος του πρώτου μήνα, ξεκινήσαμε το Display Remarketing έτσι ώστε να ακολουθούμε τους επισκέπτες της σελίδας μας και να τους υπενθυμίζουμε την παρουσία μας, με πολύ ήπιο τρόπο σε ότι αφορά την συχνότητα εμφάνισης, επιτυγχάνοντας ακόμη χαμηλότερο κόστος ανά επίσκεψη και “κλειδώνοντας”, όσο αυτό είναι εφικτό, το κοινό μας.
Αμέσως μόλις συμπληρώθηκε το ελάχιστο όριο των 1000 cookies σε επισκέπτες, ενεργοποιήσαμε και το Search Remarketing (γνωστό ως RLSA), για τους επισκέπτες που έψαξαν, μας επισκεύθηκαν, αλλά εξακολουθούν να ψάχνουν. Στις RLSA καμπάνιες, δίνουμε έμφαση στην σειρά κατάταξης και στα extensions, θέλοντας να δώσουμε μία ακόμη δυναμικότερη εντύπωση στους υποψήφιους πελάτες, ενώ σχεδιάζουμε να προσθέσουμε και κάποιες προσφορές στο συγκεκριμένο υποσύνολο των επισκεπτών.
Η άμεση επιτυχία της πρώτης καμπάνιας μας “ανάγκασε” να ξεκινήσουμε την δεύτερη καμπάνια νωρίτερα από ότι είχαμε υπολογίσει. Η δεύτερη προσπάθεια αφορά σε Θωρακισμένες Πόρτες Ασφαλείας και τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν πολύ θετικά. Η καμπάνια μέχρι την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές εκμεταλλεύεται μόνο το 30% της δυνητικής αγοράς των Πορτών Ασφαλείας, ενώ το Quality Score έχει φτάσει ήδη το 8/10. Οι ενδείξεις από το CTR είναι πολύ αισιόδοξες, δεδομένου ότι η αρχική βελτιστοποίηση δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.
Το μέλλον
Στόχος μας, σε κάθε συνεργασία με τους πελάτες μας, είναι η οργανωμένη και συνετή είσοδος στον κόσμο του Digital Marketing. Θέλουμε να παρουσιάζουμε γρήγορη επιτυχία, χωρίς μεγάλα ρίσκα και τα θετικά αποτελέσματα να χρηματοδοτούν την μελλοντική ανάπτυξη.
Τα επόμενα βήματα για την Nasco είναι η ενεργοποίηση ολοένα και περισσότερων καμπανιών, που θα διαφημίζουν τις υπόλοιπες εργασίες που μπορεί να διαχειριστεί η εταιρία Nasco, η εκμετάλλευση στο έπακρο όλης της δυνητικής αγοράς στην αναζήτηση (Search) και η συνετή είσοδος στο Display (Δίκτυο Εμφάνισης).
Παράλληλα, θα διερευνήσουμε την αγορά και στο Facebook, ξεκινώντας με τοπική διαφήμιση στις γειτονικές περιοχές της Nasco, προκειμένου να καλύψουμε γρήγορα και αποδοτικά ειδικές και εποχιακές ανάγκες με επιθετικότερη “push” διαφήμιση. Φοβόμαστε ότι ένα από τα κυριότερα προβλήματα στο άμεσο μέλλον θα είναι η εξεύρεση αξιόπιστων και ποιοτικών συνεργατών – συνεργείων που θα μας βοηθήσουν να υλοποιήσουμε έγκαιρα τις εργασίες των έργων που θα κερδίζουμε μέσω της Ψηφιακής Στρατηγικής μας.
Εσείς τι λέτε; Θα τα καταφέρουμε;
Σου άρεσε το άρθρο; Γιατί δεν γράφεσαι για να μην χάσεις το επόμενο;