TOP: Παρουσίαση GetResponse. Ένα Πολυεργαλείο για την Τυπική Μικρή Επιχείρηση

Έχετε Μικρομεσαία Επιχείρηση ή είστε Επαγγελματίας; Ιδού Το ιδανικό εργαλείο για να μπείτε στον κόσμο του Digital Marketing: Παρουσίαση GetResponse

Εισαγωγή

Η ιστορία μας αρχίζει το καλοκαίρι του 2019, όταν χρειάστηκε να αναζητήσουμε λύση email marketing για έναν από τους πελάτες της Unbelt DMS.

Η κλασική επιλογή του Mailchimp απορρίφθηκε αμέσως. Η λίστα emails του πελάτη περιελάμβανε πολύ περισσότερες από 2000 email διευθύνσεις (οπότε η επιλογή του δωρεάν πακέτου ήταν ακατάλληλη) και οι τιμές για τα επι πληρωμή πακέτα του Mailchimp, κρίθηκαν ασύμφορες. Στην συνέχεια μάθαμε ότι είχαν αυξηθεί πρόσφατα. Σήμερα, οι τιμές έχουν διορθωθεί σε σύγκριση με τότε, αλλά και πάλι, οι τιμές του Mailchimp είναι από τις ακριβότερες της αγοράς.

Ξεκινήσαμε την αναζήτηση εναλλακτικής του Mailchimp λύσης. Ανάμεσα στις λύσεις που αξιολογήθηκαν ήταν και η πλατφόρμα του GetResponse. Δεν ήταν η φθηνότερη λύση, ήταν όμως η λύση που προτείναμε στον πελάτη. (Δείτε ένα Δωρεάν εργαλείο που θα σας βοηθήσει να επιλέγετε την καταλληλότερη λύση, από διάφορες εναλλακτικές προτάσεις).

Η υλοποίηση ήταν επιτυχής, πραγματοποιήθηκε σε εντυπωσιακά μικρό χρονικό διάστημα και ο πελάτης είναι ικανοποιημένος έχοντας ήδη δημιουργήσει το τακτικό του newsletter και αρκετές ad hoc καμπάνιες προβολής και ενημέρωσης των παραληπτών του.

Ποια ήταν τα κριτήρια επιλογής μας και γιατί φτάσαμε να θεωρούμε το GetResponse ως την ιδανική πλατφόρμα digital marketing για την τυπική ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση;

Κριτήρια Επιλογής Πλατφόρμας Email Marketing

Συνοπτικά τα κριτήρια επιλογής σε μία πλατφόρμα email marketing είναι τα ακόλουθα:

Το GetResponse είχε όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά και επιπρόσθετα:

Άρα λοιπόν, όχι μόνο καλύψαμε τις βασικές ανάγκες του πελάτη, αλλά οι επιπρόσθετες δυνατότητες μας έδωσαν και μερικές ιδέες για το μέλλον.

Popups and other tools

Popups και μέθοδοι συλλογής email διεθύνσεων

Επί του Πρακτέου (Πως το χρησιμοποιείτε)

Ας δούμε μερικά σενάρια από την καθημερινότητα μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. Προσοχή! Τα σενάρια μπορεί να υπερκαλύπτει το ένα το άλλο και μία επιχείρηση να χρειαστεί να “ενεργοποιήσει” περισσότερα του ενός σενάρια. Οπότε δώστε προσοχή κι αν δεν γνωρίζετε πλήρως την ορολογία, διαβάστε προσεκτικά το σενάριο. Με αυτόν τον τρόπο, θα γίνουν όλα πιο κατανοητά.

 

Α. Επιχείρηση που δεν έχει καν website

Κανένα Πρόβλημα! Με το GetResponse μπορείτε να δημιουργήσετε όσες landing pages θέλετε και να προωθείτε εκεί την επισκεψιμότητα από τις ενέργειές σας. Η επισκεψιμότητα μπορεί να προέλθει από διαφήμιση, email marketing, social media, ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο (πλην SEO μάλλον).

Καθορίζετε το μήνυμα που θέλετε να επικοινωνήσετε, χρησιμοποιείτε ένα από τα πρότυπα, το μεταβάλετε αναλόγως και σε ελάχιστο χρόνο έχετε στον αέρα το μήνυμά σας, χρησιμοποιώντας τις καλύτερες πρακτικές για δημιουργία Landing Pages. Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε μία σελίδα από το μηδέν, χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο δημιουργό σελίδων  (Page Builder) του Get Response.

Δυνητικά μπορείτε μέσα από μία συνδρομή στο GetResponse να δημιουργήσετε και να φιλοξενήσετε το ιδιόκτητο website σας, χωρίς καμιά άλλη χρέωση. Για πολλούς λόγους, αυτή δεν είναι η ιδανική λύση, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λύση ανάγκης ή σε startups, μέχρι να “ανεβεί” το κανονικό, πλήρες website.

Β. Επιχείρηση με e-shop

Ένα από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα πολλών διαδεδομένων πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η δυσκολία δημιουργίας ελκυστικού -στην εμφάνιση- περιεχομένου. Το πρωτοσέλιδο, οι σελίδες των κατηγοριών και οι σελίδες των επιμέρους προϊόντων, συνήθως είναι αρκετά ελκυστικές μιας και εκεί δίνεται το μεγαλύτερο βάρος της σχεδίασης στα στάδια της ανάπτυξης.

Ωστόσο, πολύ σπάνια δίνεται έμφαση στο υπόλοιπο περιεχόμενο του eshop, που όμως είναι εξίσου σημαντικό. Ακόμα κι αν υπάρχει η δυνατότητα δημοσίευσης άρθρων υπό μορφή blog posts, ο μηχανισμός του blog δεν επιτρέπει συνήθως μεγάλες επεμβάσεις στην μορφή της σελίδας.  Αν δεν υπάρχει καν η λειτουργικότητα του blog, η κατάσταση δυσκολεύει ακόμα περισσότερο.

Σε αυτό το πρόβλημα έρχεται να δώσει λύση η δυνατότητα δημιουργίας εξωτερικών σελίδων από το GetResponse. Οι σελίδες αυτές μπορούν είτε να φιλοξενηθούν στην υποδομή του Getresponse, είτε να ενσωματωθούν (embed) στο e-commerce site μας.

Με αυτόν τον τρόπο, ξεπερνούμε τους περιορισμούς και εκμεταλλευόμαστε πολύ καλύτερα την στρατηγική μας marketing ανεξάρτητα από την τεχνολογία της υποδομής μας.

Παράδειγμα με E-shop

Ένα παράδειγμα: Φανταστείτε μία εταιρία που απευθύνεται σε επιχειρήσεις εστίασης και διαθέτει εξοπλισμό (απορρυπαντικά, καθαριστικά, κ.ά.) και αναλώσιμα (ποτήρια, κουτιά, καλαμάκια κ.ά.) για αυτές.

Η κλασική δομή ενός ecommerce site είναι η δημιουργία κατηγοριών και υποκατηγοριών που θα “στεγάσουν” τα επιμέρους είδη.

Αν θέλουμε να κάνουμε διαφήμιση χωρίς το GetResponse, οι επιλογές για το που θα οδηγήσουμε τον πιθανό πελάτη είναι:

  1. Είτε στο πρωτοσέλιδο όπου θα υποχρεώσουμε τον πελάτη να πλοηγηθεί μέχρι την κατηγορία και τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν
  2. Είτε σε μία κατηγορία, όπου θα δει μία λίστα ενδιαφέροντων (και ίσως και μη ενδιαφέροντων προϊόντων)
  3. Είτε σε επιμέρους σελίδες μοναδικών προϊόντων.

Η κατάσταση αποτελεί σπαζοκεφαλιά, διότι κάθε λύση έχει μειονεκτήματα:

Στην πρώτη περίπτωση “αναγκάζουμε” τον πελάτη να ψάχνει μόνος του για τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν ανάμεσα από όλα τα προϊόντα μας – που μπορεί να είναι εκατοντάδες ή και χιλιάδες…

Στην δεύτερη περίπτωση οδηγούμε τον πελάτη σε μία “στεγνή” σελίδα που στην καλύτερη περίπτωση έχει μόνο ένα εισαγωγικό, μικρό, γενικόλογο κείμενο μάρκετινγκ για όλη την κατηγορία,

Και στην τρίτη περίπτωση οδηγούμε τον πελάτη σε ένα μόνο προϊόν που αποτελεί απειροελάχιστο κλάσμα της συνολικής μας γκάμας

Όμως τον πελάτη πρέπει να τον βοηθάμε και όχι να τον ταλαιπωρούμε.

Αν έχουμε την πλατφόρμα GetResponse, μπορούμε να οδηγήσουμε τον πελάτη σε μία ειδικά σχεδιασμένη σελίδα για αυτόν, όπου θα δει το εισαγωγικό μας κείμενο μάρκετινγκ, τις κατηγορίες των προϊόντων που τον ενδιαφέρουν μόνο, ίσως τα πιο ευπώλητα προϊόντα της γκάμας, ίσως κάποια προϊόντα σε προσφορά, και ένα ευδιάκριτο “Call to action” μήνυμα – προτροπή να προβεί σε παραγγελία άμεσα, διότι θα κερδίσει κάτι, ίσως μία έκπτωση γνωριμίας, ίσως ένα ebook που έχουμε δημιουργήσει, ίσως δωρεάν παράδοση, οτιδήποτε θα τον παροτρύνει να προβεί στο επόμενο βήμα.

Αν επιλέξει να περιηγηθεί στις κατηγορίες ή στα προϊόντα, τότε οι σελίδες θα ανοίγουν σε νέο παράθυρο/Tab, έτσι ώστε να έχει πάντα το αρχικό παράθυρο στην διάθεσή του για να εξερευνήσει όσο θέλει.

Εσείς ποια πιστεύετε ότι είναι η ιδανική αντιμετώπιση; Με ποια τακτική ο πελάτης θα είναι πιο ικανοποιημένος και σε ποια από τις δύο περιπτώσεις είναι πιθανότερο ότι θα προβεί σε παραγγελία; Η απάντηση νομίζουμε είναι προφανής.

Landing Pages

GetResponse Landing Pages

 

Γ. Επιχείρηση με Μεγάλο κύκλο πώλησης

Μας αρέσουν πολύ οι επιχειρήσεις με μεγάλο κύκλο πώλησης. Είναι οι πιο δύσκολες πωλησιακά περιπτώσεις και στην Unbelt DMS μας αρέσουν τα δύσκολα. Μεγάλος κύκλος πώλησης σημαίνει απλούστατα πολλές ευκαιρίες επαφής με τον δυνητικό πελάτη. Ο στόχος πρέπει να είναι σε κάθε διαδοχική επαφή με τον πελάτη, αυτός να προχωρά αν είναι δυνατόν σε ένα στάδιο πιο κοντά στον τελικό στόχο, που δεν είναι άλλος από την πώληση των προϊόντων / υπηρεσιών μας.

Έχοντας μία συνδρομή με το Getresponse, αυτός ο στόχος μπορεί να να επιτευχθεί πολύ εύκολα, μέσω των drip campaigns (καμπάνιες διαδοχικών emails).

Με την εγγραφή ενός παραλήπτη (υποψηφίου πελάτη) στο newsletter της εταιρίας μας, αυτός αρχίσει να λαμβάνει σε τακτά χρονικά διαστήματα μία αλληλουχία email μηνυμάτων, που έχουν στόχο να τον ωθήσουν ολοένα και περισσότερο προς το επόμενο στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας. Παραδείγματος χάριν, μία αγοραστική διαδικασία θα μπορούσε να περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

  • Αναγνώριση ανάγκης
  • Ενημέρωση για εναλλακτικές λύσεις
  • Αξιολόγηση λύσεων
  • Μαρτυρίες πελατών
  • Ευκολίες πληρωμής

Με μία τέτοια πορεία, καταλαβαίνετε πόσο εύκολο είναι στο τέλος ο αναγνώστης / δυνητικός πελάτης να προβεί στην πολυπόθητη κίνηση: Την Αγορά!

Η προσπάθεια της επιχείρησης μετατοπίζεται στην κατανόηση των αναγκών του πελάτη και την προσπάθεια άρσης όλων των πιθανών εμποδίων που καθυστερούν την αγοραστική απόφαση!

Πέρα από την πωλησιακή επιτυχία, η διαδικασία αυτή “αναγκάζει” την επιχείρησή μας να ενστερνιστεί τις βασικότερες αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ.

Δ. Γενικά – Επιχείρηση με ανάγκες email marketing

Δεν είναι ευρέως γνωστό ότι το email marketing αποτελεί τον πιο φθηνό τρόπο προβολής. Κι όμως, έρευνες αποδεικνύουν συνεχώς ότι αυτό είναι γεγονός. Η φράση “the money is on the list” αναφέρεται στην λίστα emails που πρέπει να χτίζει κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί.

Και με τον GDPR τι γίνεται;

Ο κανονισμός GDPR δεν πρέπει να φοβίζει τους υπεύθυνους μιας οποιασδήποτε επιχείρησης. Ο GDPR (σε ότι αφορά το email marketing) έρχεται να βάλει τάξη σε ένα άναρχο τοπίο κατοχής και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων από επιχειρήσεις και οργανισμούς. Θεσπίζει πρακτικές που ούτως ή άλλως θα έπρεπε να υπήρχαν ήδη σε μία σωστή στρατηγική email marketing. Για παράδειγμα απαγορεύει την χρησιμοποίηση προσωπικών email διευθύνσεων χωρίς την θετική έγκριση του κατόχου.

Μα αυτό, θα έπρεπε να ήταν αυτονόητο.

Δεν υπάρχει όφελος να στέλνουμε emails σε φυσικά πρόσωπα που δεν ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Είναι πολύ εύκολο για τον παραλήπτη να δηλώσει το email που αποστέλλουμε ως spam και αν αυτό γίνει από πολλούς παραλήπτες, τότε τα emails μας, αργά ή γρήγορα θα χαρακτηρίζονται συλλήβδην ως spam.

Κάθε email που αποκτούμε πρέπει έχει “κερδηθεί” και ο παραλήπτης να μας έχει επιλέξει ως πηγή πληροφόρησης. Αυτός είναι ο μόνος αποδοτικός τρόπος email marketing.

Πιστεύουμε ότι όποιο κι αν είναι το αντικείμενο σας, η επιχείρησή σας μπορεί να επωφεληθεί από μία σωστή στρατηγική email marketing. Η στρατηγική αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

Στοιχεία μιας έξυπνης στρατηγικής Email Marketing

  1. Μια υγιή και σύννομη μεθοδολογία απόκτησης και ανάπτυξης των email διευθύνσεων.
  2. Ουσιαστική τμηματοποίηση της λίστας βάσει ενδιαφερόντων του εκάστοτε παραλήπτη ούτως ώστε καθένας παραλήπτης να λαμβάνει emails με ότι τον ενδιαφέρει και όχι αποστολή όλων-σε-όλους.
  3. Διευκόλυνση και υπενθύμιση των επισκεπτών για εγγραφή στην λίστα μέσω έξυπνων εργαλείων εγγραφής που δεν διαταράσσουν την εμπειρία του χρήστη και εμφανίζονται την κατάλληλη στιγμή.
  4. Δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου (content) στο σημείο (συνήθως μία σελίδα) εγγραφής, που δημιουργεί προσδοκίες και βοηθά την εγγραφή των επισκεπτών
  5. Δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου (content) στο Email μήνυμα που αποστέλλουμε που ενθουσιάζει τον παραλήπτη, διατηρεί το ενδιαφέρον του, και προωθεί έξυπνα τους στόχους της επιχείρησης, προωθώντας τον παραλήπτη όλο και πιο κοντά στην αγοραστική απόφαση
  6. Διευκόλυνση των παραληπτών να προωθούν το email σε άλλους υποψήφιους παραλήπτες.
  7. Ανάλυση των στατιστικών και ανανέωση των λιστών

Όλα τα παραπάνω τεχνικά σημεία καλύπτονται από το GetResponse, έτσι, ο ρόλος μας εστιάζεται στην δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου.

 

Ε. Επιχείρηση με ανάγκες Marketing Automation

Το Marketing Automation είναι η επόμενη μεγάλη εξέλιξη στο Online Marketing. Μετατρέπει το site κάθε εταιρείας σε μία μηχανή παραγωγής πωλησιακών ευκαιριών (leads).

Πως γίνεται αυτό;

Η συμπεριφορά κάθε επισκέπτη στο site μας μπορεί να αποκαλύψει πολλές χρήσιμες πληροφορίες. Οι κλασσικοί δείκτες του χρόνου παραμονής και του συνόλου των σελίδων που ο εκάστοτε επισκέπτης είδε, αποτελούν μία καλή αρχή.

Ακόμη περισσότερο σημαντική είναι η πληροφορία για το ποιές σελίδες επισκέφθηκε. Αν φανταστούμε ένα σενάριο, που ένας επισκέπτης “προσγειώθηκε” σε μία σελίδα ενός άρθρου μας, στην συνέχεια μία σελίδα για μία υπηρεσία μας και στην συνέχεια την σελίδα με τις τιμές. Αυτός ο επισκέπτης, με την συμπεριφορά του μας πληροφορεί ότι είναι δυνητικός αγοραστής.

Φανταστείτε λοιπόν να έχετε οργανώσει το site σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχουν δημιουργηθεί “διαδρομές” πλοήγησης και σε κάθε σημείο να αθροίζονται πόντοι “σημαντικότητας”.  Όποιος συγκεντρώνει περισσότερους πόντους, είναι πιο κοντά στην αγοραστική απόφαση, διότι έχει επισκεφθεί τις σημαντικότερες και πιο ενδεικτικές σελίδες που ενδιαφέρουν έναν σοβαρά ενδιαφερόμενο αγοραστή.

Το Marketing Automation πρέπει να στηθεί έξυπνα και έχοντας πάντα στον νου τον στόχο. Είναι μία δύσκολη στον σχεδιασμό υλοποίηση, αλλά τα αποτελέσματα συνήθως μας αποζημιώνουν πολύ γρήγορα. Οι δυνατότητες Marketing Automation του GetResponse δεν είναι οι πιο πλήρεις της αγοράς, αλλά  φτάνουν στο βάθος που χρειάζεται συνήθως μία μικρομεσαία επιχείρηση, χωρίς να προσθέτει περεταίρω πολυπλοκότητα που χρειάζεται μεγάλα κόστη διαχείρισης.

Marketing Automation

Διαδρομές Marketing Automation

 

ΣΤ. Autoresponders και Drip Campaigns

Οι δύο αυτές λειτουργίες είναι πολύ σημαντικές για την εικόνα κάθε επιχείρησης.

Η λειτουργία Auto Response αποστέλλει ένα σύντομο συνήθως μήνυμα στον αποστολέα και τον ενημερώνει ότι το μήνυμά του ελήφθη και κάποιος θα επιληφθεί του θέματος.

Είναι μία σημαντική λειτουργία σε περιπτώσεις θεμάτων υποστήριξης και σε περιπτώσεις που κάποιος ενδιαφερόμενος επικοινωνεί μαζί μας σε ώρες μη λειτουργίας.

Η λειτουργία Drip Campaigns είναι αρκετά πιο σύνθετη. Με αυτή την λειτουργία, έχουμε την δυνατότητα να αποστέλουμε στο κοινό που ορίζουμε μία σειρά emails με προσεταρισμένο περιεχόμενο. Για παράδειγμα:

  • Μία σειρά ενημερωτικών για την επιχείρηση emails που παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης
  • Μία σειρά εκπαιδευτικών emails ή σεμιναρίων που δημιουργήθηκαν με σκοπό να εκπαιδεύσουν τους υποψήφιους πελάτες ή και αποτελούν από μόνα τους ένα προϊόν – για παράδειγμα σεμινάριο εκμάθησης κάποιου λογισμικού
  • Μία σειρά πληροφοριών που χαρίζονται στους εγγεγραμμένους με αντάλλαγμα το email τους (Οδηγοί, How to, Best Of, Hints, Tips and Tricks Top 99 κλπ).

Μία έξυπνη στρατηγική επιτυγχάνει την σταδιακή προσέγγιση του παραλήπτη, καθιστά την επιχείρηση οικεία στον αναγνώστη και τον εντυπωσιάζει με την βαθιά γνώση του αντικειμένου που παρουσιάζει.

Σε κάποια από τα τελευταία emails πρέπει να υπάρχει και ένα call to action (Προτροπή για δράση) προς τον επισκέπτη, προκειμένου αυτός να προβεί σε μία επιθυμητή ενέργεια που συνήθως είναι αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας προσφέροντας αν αυτό είναι σκόπιμο και μία έκπτωση ως το τελικό “επιχείρημα” της επιχείρησης προς τον πελάτη.

 

Z. Επιχείρηση και επαγγελματίες που δημιουργούν και πωλούν Webinars

Η δημιουργία βίντεο με την μορφή Webinars αποτελεί ένα ολοένα και πιο χρησιμοποιούμενο εργαλείο μάρκετινγκ από τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Είτε τα βίντεο προσφέρουν ενημέρωση, είτε τα ίδια αποτελούν προϊόν προς πώληση (ή συνδρομή), το Getresponse προσφέρει την δυνατότητα προώθησής τους, παρέχοντας όλα τα εργαλεία που μπορεί να χρειαστούν για την επιτυχία.

Φυσικά υπάρχει πλήρης ενσωμάτωση με την συνολική πλατφόρμα και η φιλοξενία πραγματοποιείται στο GetResponse, εξοικονομώντας  πολύτιμο χώρο από το πακέτο φιλοξενίας σας.

Τα παραπάνω ισχύουν σε ότι αφορά την αποθήκευση των σεμιναρίων. Αλλά το Getresponse προσφέρει και την δυνατότητα Live σεμιναρίων, μέχρι και 500 θεατών!

Σκεφτείτε πόσα χρήματα μπορεί να εξοικονομήσει μία επιχείρηση, δημιουργώντας ένα πωλησιακό Event στο διαδίκτυο, έναντι για παράδειγμα ενός ξενοδοχείου!

Μιας που ο Covid-19 μάλλον θα μας ταλαιπωρεί για αρκετό καιρό, τώρα είναι η ιδανική στιγμή να μεταπηδήσετε στην ηλεκτρονική εκδοχή των εταιρικών σας εκδηλώσεων.

Φυσικά οι εκδηλώσεις δεν είναι η μόνη περίπτωση που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα webinars. Μία αγορά θα μπορούσε να είναι η αγορά των φροντιστηρίων και της εκπαίδευσης γενικότερα, ειδικά με την λειτουργία διαμοιρασμού της οθόνης του “εισηγητή”.

Μία άλλη αγορά είναι αυτή των εξειδικευμένων επαγγελματικών σεμιναρίων.

Μία άλλη αγορά μπορεί να είναι κάθε είδους παρουσίαση και ενημέρωση μελών συλλόγων.

Οι εφαρμογές είναι ατελείωτες. Το καλύτερο είναι ότι ένα webinar, αφού δημιουργηθεί μπορεί να παιχτεί απεριόριστες φορές και να αποδίδει τις ωφέλειές του, για μεγάλο χρονικό διάστημα στο μέλλον.

Autofunnels

 

GetResponse – Συμπεράσματα

Το GetResponse αποτελεί ένα πολυεργαλείο μάρκετινγκ, ιδανικό για τις περισσότερες τυπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Αν χρησιμοποιηθεί σωστά, έχει την δυνατότητα να αυξήσει δραματικά τις πωλήσεις σας και να βελτιστοποιήσει την εικόνα της επιχείρησή σας προς το ευρύ κοινό.

Στα τυπικά της υπόθεσης, υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν δοκιμής για έναν μήνα (και 1000 παραλήπτες) με πλήρεις δυνατότητες.

Αν αποφασίσετε να προχωρήσετε σε συνδρομή, προτείνουμε το πακέτο “PLUS”, διότι προσφέρει το ιδανικό μείγμα δυνατοτήτων, ενώ ταυτόχρονα παραμένει προσιτό για την τυπική μικρομεσαία επιχείρηση. Το πακέτο PLUS αγοράσαμε κι εμείς για λογαριασμό του πελάτη μας και δεν διαπιστώσαμε μέχρι τώρα κάποια σοβαρή έλλειψη.

Integrations

Συνδέσεις με γνωστές πλατφόρμες

3 φορές που χρειαστήκαμε υποστήριξη, αυτή ήταν άμεση και αναλυτική από την πλευρά του GetResponse.

Το χρονικό διάστημα που γράφονται αυτές οι γραμμές, πραγματοποιείται αλλαγή στο εργαλείο σχεδιασμού των emails (editor), προσφέροντας νέες δυνατότητες και μεγαλύτερη ευκολία δημιουργίας newsletters. Υπάρχουν πάρα πολλά (300+) έτοιμα templates (πρότυπα) newsletters και είναι αδύνατον να μην βρείτε κάποιο που να σας αρέσει αισθητικά.

Κλείνοντας αυτή την παρουσίαση, πρέπει να θυμάστε ότι σε κάθε εργαλείο προς αξιολόγηση και σε κάθε επένδυση γενικότερα, πρέπει να υπολογίζουμε το επίπεδο break even, το ύψος δηλαδή των πωλήσεων και της κερδοφορίας όπου επιτυγχάνεται η ισοφάριση της δαπάνης.

Θα αποκτήσετε έτσι μία εικόνα για το πόσο εφικτό είναι η επένδυσή σας να αποδώσει και να αποφύγετε το υπερβολικό ρίσκο.

Φόρμες Συλλογής Email

Το GetResponse, με μηνιαίο κόστος 50 ευρώ για το πακέτο PLUS που προτείναμε, κάνει break even με μία ή δύο ή δέκα πωλήσεις, ακόμη κι αν πουλάτε πολύ χαμηλού τζίρου προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι το ρίσκο που αναλαμβάνετε, είναι μηδαμινό.

Κι αν χρειαστείτε βοήθεια, καλέστε μας! Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε και να στήσουμε μαζί την ιδανική παρουσία της επιχείρησής σας στο Διαδίκτυο.

 

Σου άρεσε το άρθρο; Γιατί δεν γράφεσαι για να μην χάσεις το επόμενο;


Τα σχόλια είναι κλειστά.