Σελίδες υποδοχής: Μετατρέψτε τους επισκέπτες σε πελάτες!

landing page example

  Οι σελίδες υποδοχής (Landing Pages) είναι εξειδικευμένες σελίδες σε έναν ιστότοπο. Έχουν στόχο να μετατρέπουν τους επισκέπτες σε πελάτες και γενικότερα να βοηθούν τους στόχους της επιχείρησης χρησιμοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες επικοινωνίας που προσφέρει το διαδίκτυο.   Το τυπικό σενάριο Ας υποθέσουμε ότι κάνετε μία αναζήτηση στην Google.…

Συνεχεια…

Ποιος τρόπος διαφήμισης είναι ο πιο αποτελεσματικός;

Easy marketing

Όταν κάποια εταιρία θέλει να διαφημιστεί, έχει να επιλέξει μεταξύ πολύ συγκεκριμένων τρόπων διαφήμισης. Οι παραδοσιακοί τρόποι διαφήμισης περιλαμβάνουν τα περιοδικά, τις εφημερίδες και την εξωτερική διαφήμιση (αφίσες), οι ηλεκτρονικοί τρόποι περιλαμβάνουν την διαφήμιση στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση και ο πιο σύγχρονος τρόπος είναι η διαφήμιση στο Διαδίκτυο. Ποιός…

Συνεχεια…

Ένα παράδειγμα στησίματος ψηφιακής καμπάνιας. Δείτε αναλυτικά πως γίνεται

digital campaign

Αποφασίσαμε να σας παρουσιάσουμε αναλυτικά, σαν case study, τον τρόπο με τον οποίο στήνεται μία ψηφιακή καμπάνια για να καταλάβετε καλύτερα πως μπορεί να δουλέψει μία ψηφιακή στρατηγική και τα βήματα που χρειάζονται για να έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας. Εισαγωγή Για το παράδειγμά μας θα χρησιμοποιήσουμε μία καμπάνια που στήνουμε…

Συνεχεια…

Εύρεση νέων πελατών και αύξηση πωλήσεων

searching for customers

Πως θα βρω νέους πελάτες; Πως θα αυξήσω τις πωλήσεις μου; Αυτές είναι δύο από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που ακούμε όσοι ασχολούμαστε επαγγελματικά με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Στην Unbelt DMS πιστεύουμε ότι ο αποτελεσματικότερος, ευκολότερος και ταχύτερος τρόπος για την εξεύρεση νέων πελατών και την…

Συνεχεια…

Διαφήμιση και κατασκοπεία ανταγωνισμού στο Facebook

spy competitors

Το Facebook είναι η δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα στο Internet. Οι κορυφαίες δυνατότητες στόχευσης που προσφέρει, το καθιστούν αποτελεσματικό σε πολλές κατηγορίες διαφημιζόμενων. Το πιο σημαντικό στοιχείο μίας επιτυχημένης διαφήμισης στο Facebook είναι η στόχευση του κοινού που θα δει την διαφήμιση. Θα ήθελες να δείς την στόχευση που χρησιμοποιούν…

Συνεχεια…