Στην Unbelt DMS απευθυνόμαστε σε Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και Επαγγελματίες και ακολουθούμε μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση στην μεθοδολογία και τις τιμολογήσεις μας, συγκριτικά με τον ανταγωνισμό που απευθύνεται κυρίως σε μεγάλες εταιρίες που διαθέτουν οργανωμένα τμήματα Marketing. Αναλαμβάνουμε και την Μάρκετινγκ Στρατηγική σας και τιμολογούμε στο τέλος κάθε μήνα, το ποσό που αφορά στο κόστος των εργασιών και τις προμήθειες της διαφημιστικής δαπάνης που πραγματοποιήθηκαν. Αυτό συνεχίζεται για όσο καιρό διαρκεί η συνεργασία μας.
Οι ανάγκες των εταιριών μεταβάλλονται, οι εποχές επίσης, καινούριες τεχνολογίες κάνουν την εμφάνισή τους. Για την ψηφιακή σας στρατηγική πρέπει να χρησιμοποιείτε έναν τρόπο που να αποδίδει για πολύ καιρό οφέλη και να εκμεταλλεύεστε πλήρως την επένδυσή σας. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν σας εγκαταλείπουμε μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες που μας έχετε αναθέσει. Όπως ακριβώς συνεργάζεστε με τον λογιστή σας για να είστε φορολογικά ενήμεροι, έτσι ακριβώς πρέπει να συνεργάζεστε και με μία εταιρία Digital Marketing για να είστε τεχνολογικά ενημερωμένοι και ενεργοί.
Η συγκεκριμένη μεθοδολογία δίνει και στους δυο μας αυξημένα κίνητρα. Για εμάς, η επιδίωξη της επιτυχίας του πελάτη μας δεν είναι απλά μία θεωρητική στάση, αλλά μία συνθήκη που θα μας επιτρέψει να αμοιφθούμε καλύτερα. Για εσάς, οι δαπάνες που πραγματοποιείτε για την αύξηση του κύκλου εργασιών και των κερδών της επιχείρησής σας, επιστρέφονται στο πολλαπλάσιο.
Η διαδικασία που σας εξασφαλίζει
- Εάν υπάρχει κάποιου είδους υποδομή, θα την αξιολογήσουμε. Θα προβούμε στις απαραίτητες διορθώσεις και προσθήκες.
- Θα εξετάσουμε το περιεχόμενο της σελίδας σας, δηλαδή αν πληροί τα κριτήρια ποιότητας που πρέπει να έχουν οι σύγχρονες ιστοσελίδες. θα καταλήξουμε στο κατάλληλο μίγμα και την πολιτική προσθηκών κι ενημερώσεων του υλικού
- Θα δημιουργήσουμε το απαραίτητο περιεχόμενο για τον εμπλουτισμό του site σας και την δημιουργία των κατάλληλων σελίδων εισόδου (landing pages) που θα είναι οι κύριες πύλες εισόδου στο site σας.
- Έχοντας δημιουργήσει τα παραπάνω, θα αρχίσουμε την στοχευμένη προβολή του κοινού που σας ενδιαφέρει, οδηγώντας τους στο κατάλληλο landing page.
- Θα δοκιμάσουμε αρκετές εναλλακτικές ενώ ταυτόχρονα θα ελέγχουμε τα αποτελέσματα και την αποδοτικότητα της διαφήμισής μας, βλέποντας τα στατιστικά επισκεψιμότητας και τα ποιοτικά κριτήρια των επισκέψεων.
- Έχοντας συλλέξει αρκετά δεδομένα, θα αρχίσουμε την βελτιστοποίηση. Σύντομα οι καμπάνιες θα γίνουν κερδοφόρες, δηλαδή τα κέρδη θα ξεπεράσουν την δαπάνη
- Εφόσον οι καμπάνιες είναι κερδοφόρες, θα αυξήσουμε τα διαφημιστικά έξοδα, προκειμένου να αυξηθούν αναλογικά και τα κέρδη. Συνεχίσουμε να ανεβάζουμε την δαπάνη, παρακολουθώντας τα κέρδη, μέχρι να εκμεταλλευτούμε όλη την αγορά
- Επεκτεινόμαστε σε άλλες αγορές
————-αν το αντικείμενο είναι πολύ περιορισμένο, ανεβάζουμε τις τιμές μέχρις ότου μεγιστοποιήσουμε τα κέρδη
Στο τέλος αυτής της διαδικασίας μπορεί να πληρώνετε για διαφήμιση ένα σχετικά μεγάλο ποσό, που τώρα σας φαίνεται Βουνό, όμως θα έχετε εξίσου μεγάλα κέρδη. Μην ανησυχείτε! Δεν ξεκινάτε πληρώνοντας μεγάλα ποσά. Στα μεγάλα ποσά φτάνουμε σταδιακά, εφόσον και μόνο εφόσον ανακαλύψουμε από κοινού ένα μίγμα διαφήμισης που είναι επιβεβαιωμένα κερδοφόρο. Θα ζητήσετε από μόνοι σας να ανεβάσουμε το budget, διότι θα βλέπετε τα έσοδα και τα κέρδη να ανεβαίνουν, όσο ανεβαίνει το κονδύλι της διαφήμισης.
Τιμοκατάλογος Υπηρεσιών
Με την διαδικασία που ακολουθούμε στην Unbelt DMS δεν πρόκειται να ξεφύγετε από τον προϋπολογισμό σας, ούτε να κάνετε μεγάλες δαπάνες στα αρχικά στάδια, που είναι αμφίβολο αν θα αποδώσουν καρπούς. Αυτό σημαίνει ότι έχει νόημα να αναλύσουμε περισσότερο τα αρχικά στάδια της συνεργασίας μας, εφόσον από κάποιο σημείο και πέρα η μεθοδολογία μας δεν έχει κανένα ρίσκο για εσάς, παρά μόνο ολοένα και μεγαλύτερα οφέλη.
Αρχικό Στάδιο: Υποδομή
- Δημιουργία Δυναμικού Website, οι τιμές αρχίζουν από € 500
- Δημιουργία Δυναμικού Website με e-shop, οι τιμές αρχίζουν από € 900
- Δημιουργία υποδομής μέτρησης και ανάλυσης και στήσιμο εργαλείων € 200 (Το πληρώνετε μόνο όταν υπάρχει έτοιμη υποδομή, οπότε και τα 2 προηγούμενα (Site+Eshop) δεν θα είναι απαραίτητα)
- Διαχείριση website, και αντίγραφα ασφαλείας (backups), από € 145 τον χρόνο
Δεύτερο Στάδιο: Δημιουργία Περιεχομένου
- Συγγραφή Άρθρων βελτιστοποιημένων κατά SEO και βάσει της ολοκληρωμένης στρατηγικής της εταιρίας σας, οι τιμές αρχίζουν από € 10 και ανεβαίνουν αναλόγως του μεγέθους
- Επεξεργασία/Δημιουργία εικόνας, οι τιμές αρχίζουν από € 10 και ανεβαίνουν αναλόγως της πολυπλοκότητας των εργασιών
- Δημιουργία Βίντεο, οι τιμές αρχίζουν από € 150 και ανεβαίνουν αναλόγως της πολυπλοκότητας των εργασιών και του απαραίτητου χρόνου για την επεξεργασία του βίντεο
- Διαχείριση Social Media, διάφορα πακέτα, αναλόγως της στρατηγικής της εταιρίας σας (θα σας βοηθήσουμε να την δημιουργήσετε), που ξεκινούν από € 50 ανά μήνα, ανά media
Τρίτο Στάδιο: Προβολή και Διαφήμιση
- Προμήθεια δημιουργίας και διαχείρισης Google Adwords/Facebook: 15% επιπρόσθετα στον συνολικό προϋπολογισμό (με ελάχιστο ποσό € 50)
- Δημιουργία Landing Page με φωτό, κείμενο, φόρμα επικοινωνίας, € 50
- Δημιουργία απαραίτητου Υλικού για τις καμπάνιες, όπως παραπάνω στην ενότητα “Περιεχόμενο”
- Αναφορές εργασιών, στατιστικών και αποτελεσμάτων, μία φορά τον μήνα, Δωρεάν.
* Όλες οι τιμές που αναφέρονται παραπάνω δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ
Ένα Παράδειγμα
Ας υποθέσουμε μία μικρή εταιρία υπηρεσιών που έχει έτοιμο website και θέλει να διαφημίσει μία καινούρια υπηρεσία. Για την διαφήμιση, έστω ότι έχει budget € 300. Τι θα πληρώσει;
Ας δούμε τις εργασίες:
- Θα κατασκευάσουμε μία καινούρια σελίδα και θα γράψουμε το περιεχόμενό της με μία ή δύο φωτογραφίες/γραφικά, € 20-50 αναλόγως του μεγέθους
- Θα δημιουργήσουμε μία ειδική landing page, € 50
- Θα στήσουμε μία καμπάνια στο Facebook ή στο Adwords € 300 Χ 15% = € 45, και με το ελάχιστο όριο € 50
Άρα, συνολικά η συγκεκριμένη εταιρία θα πληρώσει €20 + € 50 + € 50 = € 120 για τον συγκεκριμένο μήνα. Προφανώς, η σελίδα περιεχομένου που δημιουργήθηκε και το Landing Page παραμένουν στο Website ως "ιδιοκτησία" της εταιρίας και αν η διαφήμιση συνεχιστεί για παράδειγμα και δεύτερο μήνα, η χρέωση θα είναι μόνο € 50. Και για κάθε επόμενο μήνα. Το πιο πιθανό όμως είναι, ότι από τον δεύτερο μήνα και μετά, η επιχείρηση να δαπανά περισσότερα από € 300, διότι θα έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει η καμπάνια μας και θα έχουν ήδη εισρεύσει τα πρώτα έσοδα και κέρδη.
Η αναφορά της απόδοσης στο τέλος κάθε μήνα θα περιλαμβάνει ενδιαφέροντα στατιστικά που θα μας επιτρέψουν να αποφασίσουμε από κοινού εάν χρειάζεται ή όχι μεγαλύτερο budget. Ένα ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο για παράδειγμα, είναι το ποσοστό των δυνητικών πελατών που προσεγγίσαμε με την διαφήμισή μας. Αυτή η πληροφόρηση υπάρχει στα στατιστικά.
Έτσι, εάν διαπιστώσουμε ότι δαπανώντας € 300 φτάσαμε στο 20% των δυνητικών πελατών, εισπράξαμε € 3.000 εκ των οποίων τα κέρδη μας είναι € 1.500, μπορούμε να προβλέψουμε ότι το μέγεθος της δυνητικής αγοράς είναι €15.000 και τα δυνητικά κέρδη € 7.500, δαπανώντας € 1.500 σε έξοδα διαφήμισης. (Αν σας ξενίζουν τα κέρδη, υπενθυμίζουμε ότι το παράδειγμα αναφέρεται σε εταιρία παροχής υπηρεσιών, οπότε τα περιθώρια κέρδους είναι υψηλά).
Σε αυτή την περίπτωση, η προμήθεια διαχείρισης της καμπάνιας σας από την Unbelt, θα ήταν € 225, από € 50 του πρώτου μήνα. Τα κέρδη σας όμως, από €1.500 θα ανέβαιναν στις € 7.500. Εσείς, τι λέτε; Θα ανεβάζατε το budget σε αυτή την περίπτωση, ή όχι; Φυσικά, δεν θα πάμε από τα €300 στα € 1500 άμεσα. Όμως άμεσα, θα έχουμε μία εικόνα για το τι μπορούμε να πετύχουμε στην συγκεκριμένη αγορά!